آسوشیتدپرس: مقامات آمریکا در واکنش به ویروس کرونا عقب بوده اند

به گزارش لیسو، رسانه های آمریکایی گزارش دادند، چندین هفته قبل از اینکه دونالد ترامپ اعلام محدودیت برای مسافران اروپایی راهی آمریکا کند هزاران نفر وارد فرودگاه های آمریکا شده اند و عده ای از این مسافران احتمالا ناقل ویروس کرونا بوده اند.

آسوشیتدپرس: مقامات آمریکا در واکنش به ویروس کرونا عقب بوده اند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس گزارش آسوشیتدپرس این مسئله درباره پروازهای از چین نیز صادق است که قبل از زمانی که دولت آمریکا این پروازها را محدود کند هزاران نفر از چین که مبدا شیوع کرونا می گردد بدون هر گونه آنالیز و نظارت بهداشتی و پزشکی وارد آمریکا شده اند.

در این گزارش آمده است آنالیز شیوع این ویروس ناشناخته از روزهای اولیه نشان می دهد مقامات آمریکا در واکنش به ویروس کند و عقب بوده اند و همچنین شکاف عمیقی بین اقدامات مهار همانند محدودیت های مسافرتی و نظارت های پزشکی در فرودگاه ها وجود دارد که باعث شده این بحران گسترش یابد و 2100 نفر را مبتلا کند و جان 51 نفر را بگیرد.

آسوشیتدپرس در گزارش خود خاطر نشان نموده: شواهدی از شیوع اولیه ویروس کرونا در آمریکا وجود دارد، 15 ژانویه (25 دی) یک مرد 35 ساله پس از سفر به شهر ووهان به وسیله فرودگاه سیاتل به ایالت واشنگتن بازگشته است. او اولین فرد مبتلا به ویروس کرونا در این ایالت محسوب می گردد. کمی قبل از این مرد، یک زن 60 ساله پس از سفر به ووهان به شیکاگو بازگشته بود که او نیز اولین مورد ابتلا در شیکاگو محسوب می گردد.

هر دوی این افراد قبل از اینکه مقامات آمریکای آغاز به آنالیز سلامتی مسافران در مبادی فرودگاه بکنند وارد آمریکا شده بودند.

افزایش قربانیان کرونا در آمریکا به 59 نفر

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 843

به "آسوشیتدپرس: مقامات آمریکا در واکنش به ویروس کرونا عقب بوده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسوشیتدپرس: مقامات آمریکا در واکنش به ویروس کرونا عقب بوده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید