آمریکا با حذف فرانسه به نیمه نهایی جام جهانی فوتبال زنان رسید

به گزارش لیسو، تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زنان، با شکست فرانسه به نیمه نهایی رسید و حریف انگلیس شد.

آمریکا با حذف فرانسه به نیمه نهایی جام جهانی فوتبال زنان رسید

به گزارش خبرنگاران، دیدار حساس دو تیم فرانسه و آمریکا از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زنان برگزار گشت و آمریکا با حساب دو بر یک به پیروزی رسید تا طلسم فرانسه برای صعود از این مرحله همچنان پابرجا بماند.

آمریکا با پیروزی در این دیدار حساس به نیمه نهایی صعود کرد و حریف انگلیس شد.

نیمه اول این بازی و در حالی که تنها پنج دقیقه از سوت شروع مسابقه گذشته بود راپینو بازیکن آمریکا توانست از روی ضربه آزاد دروازه فرانسه را باز کند. در ادامه میزبان در اکثر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بود اما نتوانست موقعیت جدی گلزنی روی دروازه آمریکا ایجاد کند و دو تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع آمریکا راهی رختکن شدند.

با شروع نیمه دوم آمریکا می توانست باز هم به گل برسد اما واکنش به موقع دروازه بان فرانسه مانع از این کار شد. در ادامه فشار فرانسه برای جبران نتیجه بیشتر شد و موقعیت هایی را روی دروازه حریف به وجود آورد اما پیروز به گل زنی نشد. این تیم می توانست در دقیقه 57 بازی نتیجه را به تساوی بکشاند اما بی دقتی در ضربه آخر باعث شد تا توپ با فاصله کمی به بیرون برود.

در حالی که فرانسه تیم برتر میدان بود اما روی یک ضد حمله راپینو گل دوم خود را وارد دروازه فرانسه کرد تا شانس این تیم برای جبران نتیجه کمتر شد.

در 20 دقیقه پایانی بازی حملات فرانسه شدت بیشتری گرفت اما موقعیت های این تیم یکی پس از دیگری توسط دروازه بان آمریکا مهار می شد تا اینکه در دقیقه 81 بازی رنارد بازیکن فرانسه با ضربه سر دروازه آمریکا را باز کرد اما تلاش این تیم برای جبران گل دوم بی ثمر ماند و در نهایت فرانسه در ورزشگاه مملو از تماشاگر خود با جام جهانی خداحافظی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 248

به "آمریکا با حذف فرانسه به نیمه نهایی جام جهانی فوتبال زنان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا با حذف فرانسه به نیمه نهایی جام جهانی فوتبال زنان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید