اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ خواهد داد، استوکس بزودی می آید

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، مهدی رسولی پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در حاشیه معرفی برنامه های اقتصادی این باشگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره مسائل اقتصادی بازیکنان این تیم گفت: با قراردادی که با این شرکت بستیم مطمئنم اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و می توانیم بسیاری از مسائل را حل کنیم.

اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ خواهد داد، استوکس بزودی می آید

وی در مورد اینکه یحیی گل محمدی به شدت از شرایط مالی باشگاه ابراز گلایه نموده است، اضافه کرد: به هر حال مشکلاتی وجود دارد و با توجه به کارهای مالی که انجام می دهیم مطمئناً حل خواهد شد.

رسولی پناه درباره اینکه شایعه شده است شخصاً پول رضایت گل محمدی را پرداخت نموده، ادامه داد: چنین چیزی نیست. من این پول را نداده ام. همه چیز در این ماجرا به آقای انصاری فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه مربوط می شد که ایشان کارهایش را انجام داده است.

وی از اعلام میزان مبلغ پرداختی به باشگاه شهر خودرو مشهد درباره رضایت سرمربی جدید پرسپولیس خودداری کرد و اضافه کرد: جزئیات این موضوع در اختیار آقای انصاری فرد بوده است. بهتر است ایشان در این بازی صحبت کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره عدم توافق با برانکو ایوانکوویچ بر سر طلب یک میلیون یورویی اش تاکید نمود: کارهای اداری مربوط به شکایت ایشان در پروسه اجرایی است و فعلاً خبر خاصی در این باره نیست.

رسولی پناه با اعلام اینکه استوکس ظرف امروز و فردا به تهران می آید، گفت: جزئیات این موضوع نیز به مدیریت باشگاه مربوط می گردد اما مسائل مربوط به جذب این بازیکن است تا ظرف دو روز آینده به تهران بیاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 751

به "اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ خواهد داد، استوکس بزودی می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ خواهد داد، استوکس بزودی می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید