اجرای طرح اقدام ملی مسکن در لرستان به زودی شروع می گردد

به گزارش لیسو، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: امیدواریم با اجرای طرح اقدام ملی مسکن شاهد خانه دار شدن قشر محروم استان باشیم.

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در لرستان به زودی شروع می گردد

جهت دریافت خدمات آلاچیق فلزی ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

سید موسی خادمی در جلسه طرح اقدام ملی مسکن در لرستان که امروز 20 شهریورماه برگزار گردید، اظهار کرد: طبق برنامه تعریف شده، با حضور هیئت مدیره ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و فراهم آمدن مقدمات، به زودی طرح اقدام ملی مسکن در استان با توجه به پیشرفت های حاصل شده شروع می گردد.

وی توضیح داد: با اجرای این طرح مراحل ساخت تعداد 2000 واحد از 10 هزار واحد طرح مذکور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان عملیاتی خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: هیئت مذکور بازدیدهای خود را از اراضی مسکن و شهرسازی در سه شهرستان خرم آباد، دورود و بروجرد انجام داده و محل های جانمایی طرح اقدام ملی مسکن به تأیید آنان رسیده است.

خادمی ضمن تقدیر از یاری های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به استان، افزود: با توجه به پیشینه بسیار خوب اقدامات این ستاد در لرستان به خصوص در زمینه سیل، تأمین اقلام مردم، یاری به کشاورزان و تأمین بخشی از اقلام آسیب دیدگان ویروس کرونا، امیدواریم طرح اقدام ملی مسکن نیز به نحو مطلوب در استان اجرایی گردد.

وی اعلام کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با بهره گیری از تجربیات خود در ساخت مسکن، با کمترین نقص ممکن و در بازه زمانی معین این طرح را اجرایی کند تا مردم استان به بهترین شکل از آن بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1092

به "اجرای طرح اقدام ملی مسکن در لرستان به زودی شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح اقدام ملی مسکن در لرستان به زودی شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید