استراماچونی - استقلال: تهدید جدایی پابرجاست

به گزارش لیسو، تهدید به جدایی استراماچونی از استقلال همچنان پا برجا است. آندره آ تا برآورده شدن خواسته هایش از سوی مدیران استقلال کوتاه نخواهد آمد. او چهره اخموی این روزهای تمرین استقلال است.

استراماچونی - استقلال: تهدید جدایی پابرجاست

استراماچونی با وجود اولتیماتوم 48 ساعته ای که به باشگاه استقلال داده بود تا اوضاع را رو به راه نمایند همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد در تمرینات حاضر می گردد اما ادامه کار او با استقلال همچنان قطعی نیست و هرلحظه احتمال جدایی وجود دارد. در واقع استراماچونی ماندن خود در استقلال را منوط به اجرای خواسته هایش دانسته واز مسئولان باشگاه استقلال خواسته طی زمانی معین نسبت به جذب بازیکنانی که او از یک ماه پیش نام شان را به باشگاه داده بود اقدام نمایند و گرنه او راهی جز جدایی پیش روی خود متصور نیست. تهدید های استراماچونی کاملا جدی است و سرمربی استقلال کوشش می نماید پیش از آغاز لیگ گارانتی های لازم درباره بهبود اوضاع را از مدیران باشگاه بگیرد و امیرحسین فتحی هم در نشستی که با مدیربرنامه های استرا داشته قول داده در راستای جذب بازیکنان جدید اقدام کند اما هیچ تضمینی هم وجود ندارد که مدیرعامل باشگاه استقلال توانایی برآورده ساختن خواسته های آقای سرمربی را داشته باشد. در این شرایط باشگاه استقلال یا باید منتظر جدایی استراماچونی در هر لحظه و یا در هر زمان باشد و یا اینکه خوشبین باشد که استراماچونی در این شرایط به کار ادامه دهد و شاید تا نیم فصل به مدیران باشگاه فرصت دهد تا در راستای جذب بازیکنان جدید اقدام هایی انجام دهند. اخیرا نیز شبکه اسکای اسپور ایتالیا گزارشی از وضعیت استراماچونی نوشته که نشان می دهد ماندن این مربی در استقلال به شروطی بستگی دارد و اساسا معین نیست که این مربی در استقلال دوام داشته باشد یا خیر. در این گزارش آمده: انتشار بعضی گزارش ها درباره احتمال جدا شدن استراماچونی از استقلال طرفداران را به جنب و جوش واداشته بود. پس از اعتراض هایی که آنها در خارج از دفتر مرکزی باشگاه استقلال انجام دادند، فتحی مدیرعامل باشگاه مصاحبه ای با رسانه های محلی انجام داد و گفت: استراماچونی سرمربی ما خواهد بود. در نهایت جلسه ای میان طرفین با حضور فدریکو پاستورلو مدیر برنامه های استراماچونی به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار شده که در آن سرمربی سابق اینتر به وعده های محقق نشده باشگاه در بازار جابجایی برای خرید بازیکنانی مانند درامه، پوچارلی، میلیچ و ترئو - در حالی که توافقات لازم برای عقد قرارداد با آنها انجام شده بود - گلایه نموده است. در این جلسه همچنین در مورد نابسامانی های اخیر در ساختار مدیریتی باشگاه بعد از استعفای معاون ورزشی باشگاه (علی خطیر) و همچنین مساعد نبودن شرایط زمین تمرینی استقلال گلایه هایی از فتحی انجام شده است.

اینکه آینده استقلال با استراماچونی به خوشی بینجامد معین نیست. اخم های مردایتالیایی این روزها در تمرین های استقلال کاملا مشهود است. او نمی خندد. هرچند که از ابتدای تمرینات تا امروز کمتر خنده را بر لب های او دیدیم اما لااقل استرا در روزهای آغازین همکاری اش با استقلال قدری آرام تر و بشاش تر بود اما این روزها جز اخم در چهره او چیزی پدیدار نیست.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 271

به "استراماچونی - استقلال: تهدید جدایی پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی - استقلال: تهدید جدایی پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید