اصفهان، گل محمدی: در بازی مقابل ذوب آهن فقط نتیجه مهم بود که به آن رسیدیم، عکس العمل مان بعد از حذف از جام حذفی خوب بود

به گزارش لیسو، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو از فزونی تیمش مقابل ذوب آهن ابراز خرسندی کرد و عکس العمل شاگردانش پس از شکست مقابل نفت مسجدسلیمان و حذف از جام حذفی را ستود.

اصفهان، گل محمدی: در بازی مقابل ذوب آهن فقط نتیجه مهم بود که به آن رسیدیم، عکس العمل مان بعد از حذف از جام حذفی خوب بود

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، یحیی گل محمدی بعد از رجحان یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: بابت کسب سه امتیاز در بازی خیلی مهم مقابل ذوب آهن خوشحالیم. دوست نداشتیم از جمع مدعیان فاصله بگیریم. بازی خیلی سختی بود و کسب امتیاز سه امتیاز این بازی واقعاً مشکل بود.

وی اضافه نمود: این مسابقه از نظر جذابیت که همراه با کار ترکیبی باشد چندان جذاب نبود، اما در هر صورت دو تیم یک بازی جان دار و فیزیکی را به نمایش گذاشتند. خیلی خوشحالیم که سه امتیاز این بازی را کسب کردیم و حالا در جمع مدعیان خواهیم ماند. از نظر فنی باید بگویم که این بازی چندان زیبا نبود و شاید نتیجه مهم بود که به آن رسیدیم. من پیش بینی می کردم این بازی فیزیکی از آب در بیاید، اما خوشبختانه ما در جنگ های تن به تن از حریف کم نیاوردیم و یک بازی کم اشتباه را توانستیم به نفع خود به سرانجام برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با تمجید از تیم ذوب آهن گفت: همه ما می دانیم که حریف مان چقدر مهره های خوبی را در اختیار دارد و کادر فنی کاربلدی این تیم را راهنمایی می نماید. آنها روی ضربات ایستگاهی، کرنرها و اوت های دستی خیلی خطرناک بودند، اما با این حال ما تا آنجا که توانستیم به حریف موقعیت گل ندادیم. جا دارد از شاگردانم تشکر کنم که بعد از یک باخت بد مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی با شرایط روحی بدی که داشتند در این بازی عکس العمل خوبی از خود نشان دادند.

گل محمدی گفت: ما امروز با تمرکز و دوندگی زیاد توانستیم سه امتیاز خیلی سخت را کسب کنیم و بابت آن از تک تک بازیکنانم سپاسگزارم. ان شاءالله که بتوانیم این روند را ادامه دهیم. ضمن اینکه برای ذوب آهن نیز در ادامه راه آرزوی پیروزیت دارم.

وی در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران اصفهانی مبنی بر اینکه آیا ذوب آهن می تواند با علیرضا منصوریان پیروز باشد یا اینکه جایش را به مربی دیگری بدهد، توضیح داد: من سرمربی شهر خودرو هستم و خوب نیست بخواهم راجع به تیم حریف اظهارنظر کنم، اما یک اصل در فوتبال می گوید ثبات همراه با نتیجه گیری خواهد بود. به هرحال امیدوارم مسئولان باشگاه ذوب آهن تصمیم درستی در خصوص آینده تیم شان بگیرند و برای این تیم در ادامه راه آرزوی پیروزیت دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 509

به "اصفهان، گل محمدی: در بازی مقابل ذوب آهن فقط نتیجه مهم بود که به آن رسیدیم، عکس العمل مان بعد از حذف از جام حذفی خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، گل محمدی: در بازی مقابل ذوب آهن فقط نتیجه مهم بود که به آن رسیدیم، عکس العمل مان بعد از حذف از جام حذفی خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید