اظهارات فریبکارانه وزیر خارجه آلمان در بدو ورود به بیروت

به گزارش لیسو، وزیر خارجه آلمان که امروز وارد بیروت شد، گفت که لبنان نیازمند اصلاحات مالی عمیقی است.

اظهارات فریبکارانه وزیر خارجه آلمان در بدو ورود به بیروت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع لبنانی، امروز (چهارشنبه)، از ورود هایکو ماس وزیر خارجه آلمان به بیروت خبر دادند.

پایگاه خبری شبکه الجزیره به نقل از خبرگزاری آلمان گزارش داد که هایکو ماس پس از ورود به لبنان، گفت: لبنان نیازمند اصلاحات مالی عمیقی است.

وزیرخارجه آلمان در ادامه گفت: یاری های آلمان به طور مستقیم به شهروندان [لبنانی]خواهد رسید.

شامگاه روز گذشته نیز منابع خبری گزارش دادند که سه کشور اروپایی فرانسه، انگلیس و آلمان مدعی شده اند که با هدف یاری به مردم لبنان سه ناو در بندر بیروت مستقر نموده اند.

در این گزارش اشاره شده بود که نیروی دریایی فرانسه اعلام نموده که کشتی نظامی Tonnerre پایگاه دریایی تولون فرانسه را به مقصد بندر بیروت ترک نموده و انتظار می رود که روز پنجشنبه به لبنان برد. این کشتی آبی و خاکی با 700 نیروی نظامی به لبنان اعزام شده و بنا بر ادعای مقامات فرانسوی، حامل یاری های بشردوستانه برای لبنان است.

پیش از هایکو ماس رئیس جمهور فرانسه نیز به بیروت سفر نموده بود. یک روزنامه نگار فرانسوی به نقل از یک منبع که در نشست های رئیس جمهور فرانسه در بیروت حضور داشت، گزارش داده بود که او بعضی مقامات لبنانی را به تحریم تهدید نموده است.

سفر مقامات اروپایی درست پس از آن به لبنان شدت گرفت که بندر بیروت، عصر روز سه شنبه هفته گذشته، شاهد انفجاری مهیب بود که طبق جدیدترین آمار، شمار جان باختگان این حادثه به 171 نفر رسیده است.

طبق گفته کارشناسان، غرب به سرکردگی آمریکا بدنبال فریب مردم لبنان و در پی آن تسلط بر این کشور هستند تا از با سوء استفاده از بحران موجود این کشور را مانند سوریه به جنگ داخلی بکشانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1119

به "اظهارات فریبکارانه وزیر خارجه آلمان در بدو ورود به بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات فریبکارانه وزیر خارجه آلمان در بدو ورود به بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید