افاضلی: امیدواریم عدالت در زمین اجرا گردد ، فوتبال خیلی شکیبا نیست

به گزارش لیسو، خبرنگاران/بوشهر سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: امیدواریم داوران تمرکز کافی داشته باشند و عدالت در زمین اجرا گردد.

افاضلی: امیدواریم عدالت در زمین اجرا گردد ، فوتبال خیلی شکیبا نیست

هومن افاضلی در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان عنوان نمود: بازی فردا بازی دشواری است چون تیم ها در جدول به هم نزدیک هستند و فاصله امتیازی و رتبه جدولی آنان به هم نزدیک است و تیم گل گهر کادر فنی مجربی دارد و خودش را تقویت نموده و به نظرم می رسد که به لحاظ اقتصادی هیچ دغدغه ای ندارد.

وی اضافه کرد: اگر ما بتوانیم دو تیم را در لیگ مثال بزنیم که محدودیت اقتصادی ندارد قطعا یکی از آنها تیم گل گهر است و از این حیث ملاقات فردا فشرده و نزدیک به هم خواهد بود.

این سرمربی اظهار کرد: می دانم که با توجه به حساسیتی که در جدول وجود دارد بازی برای آنان نیز بازی خاصی خواهد بود. امیدوارم این ملاقات در وهله اول برای طرفداران جذاب و دیدنی باشد.

به گزارش خبرنگاران، سرمربی پارس جنوبی جم اظهار داشت: هفته قبل نیز بازی بسیار خوبی در مقابل ذوب آهن انجام دادیم هر چند نتیجه آن به هیچ وجه مورد رضایت ما نبود ولی کیفیت فنی تیم ما به خصوص در نیمه دوم قابل توجه بود و موقعیت کافی برای تغییر نتیجه بازی داشتیم.

افاضلی تاکید نمود: آنچه مهم است اینکه بازی قبل مربوط به گذشته است و امیدواریم در این بازی هم داوران تمرکز کافی داشته باشند و عدالت در زمین اجرا گردد. در فوتبال هر تیمی که قدر موقعیت هایش را بداند می تواند بازی را ببرد، ما برنامه ریزی نموده ایم؛ همینطور که تیم خوب و با سازمان گل گهر هم قطعا همین کار را خواهد نمود، باید ببینیم سازمان هایی که مقابل هم بازی می نمایند چطور می توانند به یکدیگر غلبه نمایند و چه نتیجه ای از بازی حاصل خواهد شد.

وی یادآور شد: واقعیت این است که فوتبال حرفه ای 4 رکن دارد، اول مدیریت، بعد امکانات، بازیکن و مربی. این ارکان به علاوه طرفداران که یار دوازدهم هستند فوتبال را درست می نمایند و رسانه ها واسطه میان 4 رکن اول با طرفداران هستند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: باشگاه پارس جم مثل تمام باشگاه های لیگ ایران معضلاتی دارد، مسائل اقتصادی که بیشتر تیم ها با آن روبرو هستند و آنچه در جدول می بینید تقریبا تقسیم ها بر اساس سازماندهی باشگاه ها است و خیلی کم دیده می گردد آنچه نباید اتفاق بیفتد.

هومن افاضلی ادامه داد: ما باید یاد بگیریم با همین شرایط زندگی کنیم، قطعا ممکن است در یک خانواده گاهی اختلاف سلیقه هم وجود داشته باشد. ممکن است جاهایی با هم همراه نباشند اما من می دانم که مسئولان باشگاه ما کوشش می نمایند تا بهترین کار ممکن را برای تیم انجام دهند به این معنی که وقتی در جهت حرکت وجود دارد امیدوار می شوید.

وی توضیح داد: فوتبال خیلی شکیبا نیست، یعنی وقتی شما در زمین بازی می کنید آن چیزی که اتفاق می افتد مال دو ماه دیگر نیست، مال همین امروز است و اگر شما همه چیز را به آینده موکول کنید به هر حال لطمه خواهید دید اما ما کوشش می کنیم قدم به قدم و با حوصله شرایط را به گونه ای پیش ببریم که تیم به سمت موفقیت برود.

افاضلی بیان نمود: در مجموع آنچه می خواهم بگویم این است که مسئولین تیم پارس جنوبی همراه هستند و اگر که چیزهایی نیست در مقدورات آنها نیست و سعی می نمایند فراهم نمایند و ما نیز کوشش می کنیم آنچه باید را برای تیم فراهم کنیم. من فکر می کنم مسائل را می توان با صحبت و آرامش پیش برد و نیازی به جنجال ندارد حتی اگر لزوما همه هم عقیده نباشند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پاسخ به اینکه راهکارها و برنامه های حل مشکل خط حمله این تیم چیست، عنوان نمود: همانطور که می دانید در ابتدای فصل دست تیم برای جذب بازیکن باز است و می توانید با بازیکن های زیادی صحبت کنید و در نیم فصل هیچ باشگاهی بازیکن خوبش را از دست نمی دهد مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریبی رخ دهد که آن وقت هم باشگاه های زیادی به دنبال این بازیکنان هستند و در بازار جابجایی بازیکنان بزرگ و خوب خواستار زیادی دارند و هر باشگاهی که منابع اقتصادی و سازماندهی خوبی دارد شانس بیشتری هم دارد و می تواند آن بازیکن را جذب کند.

افاضلی اظهار کرد: الحمدلله به لطف آقای مرادی آنچه من خواستم انجام شد و به نسبت افراد مدنظر را جذب کردیم و برای جلوی زمین در بازار زمستانی بازیکنان زیادی که بتوانند به تیم یاری نمایند در دسترس نبودند بنابراین خیلی نتوانستیم نفرات خاصی را جذب کنیم اما کوششمان جذب افرادی بود که زوج سازی ها را در زمین تکمیل نمایند و راه چاره های بیشتری برای ما فراهم نمایند تا در بازی های مختلف به سبک های مختلف بتوانیم بازی کنیم و شرایط بهتری برای تیم فراهم کنیم. در مجموع با توجه به بضاعت و شرایط تیم و واقعیت های باشگاه خریدهایمان قابل قبول و خوب بوده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در بازی فردا محروم و مصدوم نداریم.

سرمربی پارس جنوبی جم در پاسخ به اظهارات یکی از خبرنگاران در خصوص استرس طرفداران از سقوط تیم را عنوان کرد، گفت: این بد نیست که طرفداران مقداری استرس داشته باشند تا بیایند و تیم خودشان را تشویق نمایند ولی قولی که من به باشگاه داده ام این بوده که سهمیه تیم پارس جم را در لیگ برتر حفظ کنم و ان شالله این اتفاق با عنایت الهی رخ خواهد داد.

هومن افاضلی اظهار داشت: این را هم بگویم که هر کاری اصولی دارد و در نیم فصل دوم مهمترین فاکتور موفقیت یک تیم انضباط است، انضباط اقتصادی، انضباط درون زمین و انضباط بیرون زمین که این سه فاکتور یاری می نمایند تیم بتواند خودش و شرایطش را حفظ کند. این انضباط برای بازیکنان تمرکز می آورد تا تمام توان و پتانسیل هایشان را برای موفقیت تیم بگذارند و پارس جنوبی جم این ظرفیت را دارد که اگر این تمرکز در آن به وجود بیاید نه فقط سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند بلکه فوتبال خوبی را نشان دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 762

به "افاضلی: امیدواریم عدالت در زمین اجرا گردد ، فوتبال خیلی شکیبا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افاضلی: امیدواریم عدالت در زمین اجرا گردد ، فوتبال خیلی شکیبا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید