امامزاده سیدنجم الدین بشاگرد آماده برای برگزاری دعای عرفه است

به گزارش لیسو، مصطفی محب زاده در مصاحبه با خبر نگار مهر با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری روز عرفه در کشور امام زاده سید نجم الدین بشاگرد مملو از حضور زائر می گردد اعلام کرد: امامزاده سید نجم الدین بشاگرد تنها امامزاده ای در بشاگرد است که در روز عرفه زائرانی از مناطق شرق هرمزگان را در خود می بیند.

امامزاده سیدنجم الدین بشاگرد آماده برای برگزاری دعای عرفه است

محب زاده با بیان اینکه از اکنون شرایط را برای برگزاری مراسم باشکوه عرفه برای زائران فراهم خواهیم کرد بیان داشت:ب ا حضور مدیرکل سازمان اوقاف هرمزگان در شهرستان بشاگرد همه برنامه ریزهای لازم برای برگزاری این مراسم با مسئولان شهرستان انجام داده گردید ودر حال حاضر آماده برای فراهم ساختن شرایط مناسب و لازم هستیم.

رئیس اوقاف بشاگرد عنوان نمود:حل مشکل آب وبرق از مهمترین اقدامات در حال اجرا است که مردم و زائران بتوانند از امکانات وشرایط مناسبی در مکان این بقاء متبرکه برخوردار باشند.

محب زاده اعلام نمود: برای این منظور یک دستگاه ژنراتور برق برای روشنایی وتعدادی زیر انداز برای استفاده زائران ودوتخته چادر برای مسئولانی که برنامه های فرهنگی را در دستور کار قرار داده اند فراهم گردیده که بزودی در مکان این امام زاده جاگذاری می شوند.

رئیس اوقاف بشاگرد اعلام نمود:برای حل مشکل آب برای زائران در دیدار با مدیر کل آبفای روستایی هرمزگان دو دستگاه تانکر به این امام زاده برای آبرسانی اهداء گردید که در محل به صورت ثابت مسقر خواهند گردید وچند دستگاه تانکر سیار آب این تانکرها را تامین خواهند کرد.

محب زاده توضیح داد :در سال گذشته بیش از 3هزار زائر در روز عرفه به زیارت این امام زاده برای ادای نذورات خود آمده بودند که پیش بینی می گردد در مراسم پیش رو بیش از 5هزار نفر زائر از این امام زاده زیارت نمایند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 15

به "امامزاده سیدنجم الدین بشاگرد آماده برای برگزاری دعای عرفه است" امتیاز دهید

2 کاربر به "امامزاده سیدنجم الدین بشاگرد آماده برای برگزاری دعای عرفه است" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامزاده سیدنجم الدین بشاگرد آماده برای برگزاری دعای عرفه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید