انتخابات تایلند بدون خشونت انتها یافت

به گزارش لیسو، خبرنگاران: ، انتخابات پارلمانی تایلند امروز در کمال ناباوری در فضایی مسالمت آمیز و بدون خشونت سرانجام یافت.

انتخابات تایلند بدون خشونت انتها یافت

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شینهوا، انتخابات پارلمانی تایلند امروز (یکشنبه) در کمال ناباوری در فضایی مسالمت آمیز و بدون خشونت سرانجام یافت.

دولت تایلند در شرایطی انتخابات سراسری این کشور را برگزار نموده است که تحلیلگران سیاسی به شدت نگران آینده سیاسی تایلند و احتمال گسترش خشونت های سیاسی پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج آن هستند.

اگرچه انتخابات تایلند امروز با وجود تدابیر شدید امنیتی توسط 250 هزار نیروی پلیس و ارتش این کشور بدون خشونت برگزار گردید، اما روز گذشته بدون خشونت و درگیری سرانجام نیافت به طوری که درپی انفجار یک بمب در جنوب این کشور در استان پاتانی 4 نفر کشته و 5 تن دیگر زخمی شدند.

رئیس کمیسیون انتخابات تایلند گفت که این بمب شب گذشته در خوکفو در استان پاتانی و در جهت تردد حوزه های انتخاباتی منفجر شد و براثر آن سه سرباز و رئیس یک حوزه انتخاباتی کشته شدند.

رئیس شورای امنیت ملی تایلند نیز امروز همزمان با فرایند رای گیری اعلام نموده بود که شرایط به طور کلی آرام است و ما هیچ گزارشی در مورد خشونت دریافت ننموده ایم.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 392

به "انتخابات تایلند بدون خشونت انتها یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات تایلند بدون خشونت انتها یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید