انتقاد تند جمهوری اسلامی از وزیر بهداشت: با مقدسات برخورد ابزاری نکنید

به گزارش لیسو، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در شرایط سخت کرونائی کنونی، حفاظت از زبان، یکی از مهم ترین وظایفی است که مسئولان سلامت کشور برعهده دارند. اگر می خواهید مردم به شیوه نامه های بهداشتی مرتبط با کرونا عمل نمایند تا این بیماری خطرناک مهار گردد و علاوه بر جلوگیری از خطر بزرگی که متوجه جان هاست، کادر پزشکی کشور نیز از استیصال نجات پیدا نمایند و هزینه های کشور نیز کم گردد، شما مسئولان سلامت باید به جای حرف زدن به عمل کردن روی بیاورید.

انتقاد تند جمهوری اسلامی از وزیر بهداشت: با مقدسات برخورد ابزاری نکنید

در همین ماه مبارک رمضان، با مقدسات برخورد ابزاری نکنید و نگوئید اگر مراسم دعای دستجمعی برگزار نگردد خدا دعا ها را نمی شنود! خدا برای جان بندگان خود بیش از هر چیز دیگری ارزش و اهمیت قائل است. اینطور نگردد که مثل تعطیلات نوروز همه چیز را رها کنید و بعد که موج جدید کرونا آمد، همدیگر را ملامت کنید و خود را دلسوز مردم جلوه دهید.

مردم از فرافکنی ها، وعده های بی پشتوانه، تملق گوئی ها، بدگوئی ها و بطور کلی زیاد حرف زدن شما مسئولان عصبانی هستند. از فشار های افراطیون هم نترسید و سلامت مردم را اصل و محور کار خود قرار دهید. به صندلی خودتان در آینده نیز فکر نکنید، صندلیتان اگر نزد خدا تثبیت گردد، همیشه تثبیت شده خواهد بود. ماه مبارک رمضان را که برای رسیدن به این مرتبه از معنویت فرصت خوبی است، از دست ندهید.

منبع: فرارو
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1565

به "انتقاد تند جمهوری اسلامی از وزیر بهداشت: با مقدسات برخورد ابزاری نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند جمهوری اسلامی از وزیر بهداشت: با مقدسات برخورد ابزاری نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید