با شکست دادن فولاد شروع استقلال در لیگ مقتدرانه می شود

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در دومین هفته از رقابتهای لیگ برتر روز جمعه به مصاف فولاد خوزستان می رود که این نخستین دیدار خارج از خانه آبی پوشان در این فصل است.

با شکست دادن فولاد شروع استقلال در لیگ مقتدرانه می شود

گودرز حبیبی مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص این بازی گفت: پیروزی در هفته اول و شروع خوب در لیگ هواداران را امیدوار کرد و اگر هفته دوم را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم، می توان گفت شروع استقلال در لیگ برتر مقتدرانه بوده است. اتفاقی که گرچه سخت است، اما خیلی هم دور از دسترس نیست.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: فولاد از تیم های خوب فصل گذشته است که نه تنها شرایط خوبش را در این فصل هم حفظ کرده، بلکه حتی این تیم نسبت به فصل گذشته تقویت هم شده است. نکونام هم به خوبی با این تیم آشناست و من معتقدم آنها فصل خوبی را پیش رو دارند.

وی اضافه کرد: استقلال و فولاد در لیگ بیستم می توانند مدعی باشند و به همین دلیل بازی مستقیم آنها خیلی مهم است. با اینکه هنوز در هفته های ابتدایی هستیم و جدول لیگ اصلاً جا نیفتاده، اما به گمان من این بازی همین امروز هم یک دیدار 6 امتیازی است و امتیازات آن برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

تصویری از گودرز حبیبی مدافع دهه 50 تیم فوتبال استقلال

حبیبی اضافه شدن چند بازیکن جدید به ترکیب استقلال را اتفاقی خوب دانست و در این خصوص شرح داد: مدتهاست استقلال با چهره ای تکراری بازی می کند. البته این از یک جهت خوب است و باعث ایجاد هماهنگی می شود. اما هر تیمی به خون جدید نیاز دارد و من خوشحالم که امروز تیمم می تواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند.

مدافع دهه پنجاه آبی پوشان در خصوص حضور همزمان حسینی و مظاهری در این تیم گفت: انشاءالله که فضای بین این دو خوب مدیریت می شود. پرویز مظلومی در نقش سرپرست، محمود فکری و سعید عزیزیان نقش مهمی در مدیریت فضای این دو دارند. تا به امروز که به نظر می رسید فضا کاملاً محبت آمیز است و امیدوارم این فضا حفظ شود. چون استقلال به دو دروازه بان در سطح اول فوتبال برای یک فصل نیاز دارد و من خوشحالم که در لیگ بیستم شاهد حضور همزمان حسینی و ماهری هستم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1289

به "با شکست دادن فولاد شروع استقلال در لیگ مقتدرانه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شکست دادن فولاد شروع استقلال در لیگ مقتدرانه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید