برگزاری مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی کشور در رودخانه کرج

به گزارش لیسو، مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی کشور در رودخانه کرج

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، با توجه به اطلاع رسانی اوایل مرداد ماه و مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسلالوم برگزار می شود.

بر این اساس مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادبود شهیدان ضیاء حسین زاده و جمشید موسی زاده روزهای 31 شهریورماه در بخش بانوان و اول مهرماه در بخش آقایان انجام خواهد شد.

این رقابت ها در رده سنی آزاد (بالای 15 سال) با مراعات پروتکل های بهداشتی و طبق قوانین بین المللی و قوانین فدراسیون قایقرانی ایران در مواد کایاک اسلالوم و کانواسلالوم برگزار می شود.

رده بندی تیمی در دو بخش آقایان و بانوان به صورت مجزا و بر اساس سیستم امتیازدهی خواهد بود و تعداد نفرات شرکت کننده هر تیم حداکثر شامل 2 ورزشکار کایاک و 2 ورزشکار کانو در هر یک از بخش های بانوان و آقایان است و مدال و حکم به نفر برتر استان در هر ماده تعلق می گیرد.

جلسه سرپرستان تیم ها به صورت آنلاین 29 شهریورماه ساعت 10 در بخش بانوان و ساعت 14 در بخش آقایان برگزار می شود.

هیئت های قایقرانی تا سرانجام وقت اداری 25 شهریورماه مهلت دارند تا آمادگی و اسامی نفرات شرکت کننده خود را به فدراسیون اعلام کنند و پس از این تاریخ اعلام آمادگی هایی که به فدراسیون ارسال شود، قابلیت پاسخگویی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1170

به "برگزاری مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی کشور در رودخانه کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی کشور در رودخانه کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید