بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند

به گزارش لیسو، رئیس بنیاد مستضعفان و شهردار تهران برای حل بعضی مسائل فی ما بین تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

به گزارش گروهخ اجتماعی خبرنگاران، روابط عمومی بنیاد مستضعفان، در جلسه عصر دیروز شهردار تهران و رئیس بنیاد مستضعفان که به میزبانی شهردار پایتخت برگزار گردید، بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران، تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

پرویز فتاح در حاشیه این جلسه با اشاره به جلسه 3 ماه پیش خود با شهردار تهران اظهار کرد: این یک تفاهم نامه کلی میان شهرداری و بنیاد مستضعفان است که تمامی اختلافات و مسائل میان این دو را که از سال ها پیش وجود داشت و بخشی از آن باقی مانده بود، رفع می نماید.

وی اضافه نمود: این اراده میان دو طرف وجود دارد که تمامی مسائل فی مابین شهرداری و بنیاد مستضعفان در یک بازه زمانی منطقی حل گردد.

رئیس بنیاد مستضعفان اعلام نمود: این یک تفاهم کلی بوده و در آینده نه چندان دور، قطعاً برای مصادیق ذکر شده، توافق نامه های دیگری به امضا خواهد رسید. بنا داریم آنچه به نفع مردم و شهرداری است، خصوصا در زمینه فضای سبز عمومی و پارک ها، در قالب این تفاهم نامه حل و فصل گردد.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در همه مواردی که به نفع مردم است، همراهی لازم را خواهد داشت گفت: نگاه مشترک من و آقای حناچی این است که هر تصمیمی که به نفع مردم و تهران باشد، اتخاذ گردد و فضا های واگذار شده حتما کاربری عمومی خواهند داشت.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه نمود: بنیاد مستضعفان املاکی را در اختیار دارد که می تواند با تغییر کاربری به فضای سبز تبدیل گردد و اهتمام ما در این بخش به اندازه ای است که حتی اگر لازم باشد، بنیاد حاضر به نقل مکان و اثاث کشی هم هست.

فتاح تاکید نمود: این تفاهم نامه هم به نفع مردم تهران و هم به نفع مستضعفان کشور خواهد بود و، چون املاک بنیاد به نام مستضعفان است ما مسئولیت بزرگی داریم و قطعاً کاری را خواهیم کرد که به نفع مستضعفان، مردم و کشور باشد.

پیروز حناچی نیز با اشاره به این که بنیاد مستضعفان یکی از ذینفعان بزرگ تهران است، گفت: با توجه به سابقه و رویکرد مثبت آقای فتاح، بدون شک موضوعات مشترکمان را به خوبی پیش خواهیم برد و در قالب این همکاری پروژه هایی تعریف خواهیم کرد که هم بنیاد و هم شهر تهران از آن ها منتفع شوند.

شهردار تهران اضافه نمود: این تفاهم نامه چارچوب و کلیات پروژه ها و همکاری های آینده را تعریف می نماید؛ پروژه هایی که به عنوان مثال تا الان دو مورد آن تملک باغ و فضای سبز در اختیار بنیاد و تبدیل آن به بوستان برای شهروندان تهرانی بوده است.

او ضمن تاکید بر این که این تفاهم نامه همه زمینه ها را در بر می گیرد، گفت: پروژه هایی هم که در آینده به صورت مشترک پیش می بریم، با نگاه همراهانه و برای نفع شهروندان خواهند بود و عمده آن ها در راستا توسعه حوزه قلمرو عمومی قرار خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 629

به "بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید