بیت کوین سقوط می نماید؟

به گزارش لیسو، تهران (پانا) - به گفته تحلیگران، بیت کوین در امسال میلادی ممکن است با ترکیدن حباب رمزارزها به زیر 30 هزار دلار سقوط کند.

بیت کوین سقوط می نماید؟

راشاتودی بیان کرد بر اساس لیست شرکت آمریکایی سرمایه گذاری اینوسکو Invesco موسوم به پیامدهای غیر محتمل اما ممکن در سال 2022، بیت کوین در امسال میلادی ممکن است با ترکیدن حباب رمزارزها به زیر 30 هزار دلار سقوط کند.

پل جکسون، رئیس بخش جهانی تخصیص دارایی های اینوسکو در یادداشتی که روز دوشنبه منتشر شد گفت: بازاریابی انبوه بیت کوین ما را به یاد فعالیت کارگزاران سهام در آستانه سقوط 1929 می اندازد.

جکسون گفت: ما معتقدیم که تصور اینکه بیت کوین در امسال (2022) به زیر 30 هزار دلار سقوط کند، چندان دور از فکر نیست.

بر اساس این گزارش، بیت کوین از حدود 33 هزار دلار در ابتدای سال گذشته به 69 هزار دلار در ماه نوامبر رسید. این در حالی است که امروز به اندازه 41800 دلار به ازای هر توکن معامله شد.

به گفته جکسون، سرمایه گذاری در بیت کوین را می توان به عنوان یک دیوانگی اقتصادی تلقی کرد، به این معنی که ممکن است به زودی زیان های شدیدی در راه باشد.

وی اضافه کرد که ضرر 45 درصدی در 12 ماه پس از به اوج رسیدن (قیمت بیت کوین) یک دیوانگی اقتصادی محسوب می گردد.

جکسون در ادامه تأکید کرد که اگر این دارایی دیجیتال از همین الگو پیروی کند، قیمت آن کاهش خواهد یافت و تا اکتبر بین 34000 تا 37000 دلار خواهد بود و کاهش شدیدتر به زیر 30000 دلار نیز ممکن است.

وی در خاتمه تأکید کرد که البته این سناریو قطعی نیست و احتمال رشد قیمت هم وجود دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1921

به "بیت کوین سقوط می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت کوین سقوط می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید