شرح باشگاه سپاهان در مورد خبر برکناری قلعه نویی

به گزارش لیسو، در بعضی خبرها عنوان شده که مدیران باشگاه سپاهان بعد از جنجال های اخیر قصد برکناری سرمربی خود را داشته اند.

شرح باشگاه سپاهان در مورد خبر برکناری قلعه نویی

به گزارش خبرنگاران در روزهای خیر اخبار مختلفی در مورد آینده کاری امیر قلعه نویی و احتمال جدایی او در خاتمه فصل منتشر شد و در بعضی خبرها حتی عنوان شده بود که مدیران باشگاه سپاهان بعد از جنجال ملاقات برابر پرسپولیس قصد برکناری سرمربی خود را داشته اند. حالا باشگاه سپاهان نسبت به این ماجراها واکنش نشان داده:

امیرقلعه نویی، پرافتخارترین مربی لیگ برترایران است و طرفداران طلایی دل خاطرات بسیار خوبی را با بهترین مربی ایران دارند وقطعا موفقیت های وی از خاطر طرفداران، مسئولین باشگاه وشرکت فولادمبارکه پاک نخواهد شد.

متاسفانه در پی انتشارخبری مبنی براینکه مدیران باشگاه سپاهان قصد داشتند بعد از اتفاقات ملاقات سپاهان و پرسپولیس در اسفندماه سال گذشته، با امیرقلعه نویی خداحافظی نمایند، خاطرنشان می نماید چنین موضوعی به هیچ وجه صحت نداشته و متاسفانه بعضی در این ایام بدنبال جوسازی برای باشگاه سپاهان وامیرقلعه نویی هستند.

این اطمینان را به مخاطبان عزیز و بویژه طرفداران پرشور سپاهان می دهیم که امیرقلعه نویی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و هیئت مدیره این باشگاه حمایت های لازم را کما فی السابق از ایشان انجام خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 900

به "شرح باشگاه سپاهان در مورد خبر برکناری قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح باشگاه سپاهان در مورد خبر برکناری قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید