توییت سفیر انگلیس در ایران در پی سانحه هوایی

به گزارش لیسو، سفیر انگلیس با اشاره به سقوط هواپیمای تهران-کی یف گفت: حواس ما پیش خانواده جان باختگان است.

توییت سفیر انگلیس در ایران در پی سانحه هوایی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، راب مک ایر سفیر انگلیس در ایران در توییتی با اشاره به سقوط هواپیمای ایران-اوکراین در توییتی نوشت: حواس ما پیش خانواده جان باختگان است. ما در حال همکاری با مقامات ایرانی و همکارانمان در لندن و اوکراین هستیم تا ببینیم آیا جان باختگان انگلیسی بیشتری در این سانحه بوده اند یا خیر. ما آماده ارائه یاری های کنسولی به خانواده ها هستیم.

به گزارش خبرنگاران، علی ربیعی، سخنگوی دولت درباره امروز در مورد آمار کشته شدگان سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: جعبه سیاه این هواپیما پیدا شده است و آنالیز جعبه سیاه می تواند به ما اطلاعات تکمیلی را بدهد. هواپیما سه دقیقه پس از پرواز سقوط می نماید. 176 نفر مسافر شامل 70 مرد، 81 زن،15 کوردک و 1 نوزاد و خدمه پرواز هم 9 نفر بودند. 144 نفر ایرانی، 11 نفر اوکراینی، 10 افغانی، 9 نفر کانادایی، 4 سوئدی و یک نفر انگلیسی بودند که از میان ایرانی ها، تعدادی گذرنامه کانادایی هم داشته اند.

هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان روز چهارشنبه در توییتی در این رابطه نوشت: ما بسیار از حادثه تراژدیکی که برای پرواز PS752 از تهران به مقصد کی یف اتفاق افتاده است، اندوهگین هستیم. در این شرایط سخت، ذهن مان همراه خانواده جان باختگان است که صمیمانه به آن ها تسلیت می گوییم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 712

به "توییت سفیر انگلیس در ایران در پی سانحه هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییت سفیر انگلیس در ایران در پی سانحه هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید