جزئیات جدید از ابتلای 9 دانشجو به کرونا در مازندران

به گزارش لیسو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: حال همه دانشجویان مبتلا به کرونا مناسب است.

جزئیات جدید از ابتلای 9 دانشجو به کرونا در مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت و گو با خبرنگار از ، در خصوص ابتلای 9 دانشجوی این دانشگاه به کووید 19 گفت: با توجه به سیاست پیشگیرانه ستاد مقابله با کرونا در این دانشگاه مصوب شد از دانشجویانی که پس از مدتی برای برگزاری امتحان های آزمایشگاهی و عملی به خوابگاه ها برگشته بودند آزمایش ابتلا به کرونا انجام شود.

او اضافه نمود: یک سوم دانشجویان این دانشگاه برای کار های عملی و آزمایشگاهی به صورت نوبتی در دانشگاه حضور پیدا می کردند که از همه این افراد در دو مقطع زمانی تست پی سی آر گرفته شد.

دکتر موسوی ادامه داد: آزمایش های تشخیصی ابتدا از دانشجویان دختر این دانشگاه انجام و معین شد 3 نفر از این دانشجویان به کرونا مبتلا هستند و سپس از دانشجویان پسر ساکن در خوابگاه آزمایش گرفته شد که نتیجه آزمایش 6 نفر آن ها مثبت بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با توجه به ضدعفونی کردن دائمی خوابگاه و فاصله زمانی که از ورود آن ها به خوابگاه و استان مازندران گذشته است احتمالا این ویروس از جای دیگری به آن ها سرایت کرده است.

او اضافه نمود: همه 9 دانشجوی مبتلا به کرونا بدون علامت و در قرنطینه هستند و مشکل خاصی از نظر درمانی نیز ندارند.

ابتلای 9 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به کرونا ؛ لغو امتحانات حضوری دکتر موسوی گفت: با توجه به نگرانی دانشجویان و درک این موضوع که اکنون موقعیت مناسبی برای ادامه امتحانات نیست فعلا همه امتحانات حضوری لغو شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصص ادامه ترم تحصیلی گفت: در جلسه شنبه تصمیم گیری در این خصوص انجام می شود به گونه ای که آسیبیی به آموزش و سلامت دانشجویان وارد نشود.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1024

به "جزئیات جدید از ابتلای 9 دانشجو به کرونا در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جدید از ابتلای 9 دانشجو به کرونا در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید