حضور تیم ملی بوکس ترکیه در ایران برای اردوی مشترک

به گزارش لیسو، تیم ملی بوکس ترکیه برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ایران، از دوم آذر ماه به مدت 10 روز در تهران اردو می زند.

حضور تیم ملی بوکس ترکیه در ایران برای اردوی مشترک

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر رقابت های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان ایران (انتخابی تیم ملی) در حال برگزاری است و با به سرانجام رسیدن این رقابت ها، نفرات مد نظر کادرفنی به اردوهای پیش روی تیم ملی دعوت می شوند.

اردوهای تدارکاتی تیم ملی بوکس برای کسب آمادگی جهت حضور در رقابت های انتخابی المپیک در چین برگزار خواهد شد و در ادامه نیز تیم ملی بوکس کشور ترکیه برای برگزاری اردوی مشترک با بوکسورهای ایران، وارد تهران می گردد. حسین ثوری نیز در گفت و گو با خبرنگاران این خبر را تائید کرد.

طبق گفته علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس، تیم ترکیه با ترکیب اصلی و 8 بوکسور، از دوم آذر ماه وارد تهران شده و به مدت 10 روز در ایران اردو می زند. در روز سرانجامی این اردوی مشترک نیز مسابقات تدارکاتی میان بوکسورهای دو تیم برگزار خواهد شد.

دو اردوی احتمالی دیگر نیز برای بوکسورهای ایران مد نظر فدراسیون است. ابتدا حضور تیم گرجستان در ایران که فعلا قطعی نیست و دوم اعزام بوکسورهای ایران به تورنمنت احمد کُمِرت ترکیه که اواسط آذر ماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 574

به "حضور تیم ملی بوکس ترکیه در ایران برای اردوی مشترک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم ملی بوکس ترکیه در ایران برای اردوی مشترک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید