خبرنگاران اخبار تائید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر شهریار کذب است

به گزارش لیسو، تهران- خبرنگاران- فرماندار شهریار گفت: اخبار تائید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر شهریار در فضای مجازی بی اساس است.

خبرنگاران اخبار تائید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر شهریار کذب است

به گزارش خبرنگاران، نورالله طاهری عصر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: براساس برنامه زمان بندی انتخابات، طی روزهای گذشته نتایج رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در شهرستان شهریار به هیأت نظارت شهرستان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه هیأت نظارت نیز به مدت دو هفته فرصت دارد، اضافه کرد: پس از طی شدن فرایند مذکور و ارسال نظر هیأت نظارت به فرمانداری، نتیجه بررسی احراز صلاحیت داوطلبان 8 اردیبهشت ماه ابلاغ می شود.

فرماندار شهریار ادامه داد : داوطلبان رد صلاحیت شده در هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان نیز از روز نهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز فرصت دارند شکایت خود را به هیأت نظارت استان ارائه کنند.

طاهری همچنین بر ضرورت خودداری از هرگونه حدس و شایعه پراکنی در سطح جامعه بخصوص در فضای مجازی تأکید کرد و عنوان داشت: شایعه پراکنی ها در فضای مجازی و حقیقی رصد خواهد شد و در این زمینه به همه افراد توصیه می کنیم تقوا پیشه کرده و از هر گونه گمانی زنی خودداری کنند تا زمانی که نتایج به طور کامل اعلام شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1552

به "خبرنگاران اخبار تائید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر شهریار کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اخبار تائید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر شهریار کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید