خبرنگاران بارش های هفته جاری در فارس سیل آسا نیست

به گزارش لیسو، شیراز-خبرنگاران- مدیرکل هواشناسی فارس، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر وقوع بارش های سیل آسا در این استان، گفت: در روزهای آینده بارش باران در این استان خواهیم داشت اما این بارش ها سیل آسا نخواهد بود.

خبرنگاران بارش های هفته جاری در فارس سیل آسا نیست

مسعود دهملایی، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: آنالیز نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از امروز (دوشنبه) و فردا (سه شنبه) آسمان این ستان کمی ابری باشد و از بعداز ظهر سه شنبه از شمال استان افزایش ابر را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در اواخر روز سه شنبه نیز در نواحی شمال غرب انتظار بارش باران را داریم.

او گفت: در روز چهارشنبه (بیست و هشتم اسفند) در شمال استان فارس افزایش ابر را خواهیم داشت و به تدریج در بعداز ظهر این روز (چهارشنبه) در مرکز و تا حدودی در جنوب استان، شاهد بارندگی همراه با وزش باد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی فارس اعلام کرد: برای روزهای پنجشنبه (بیست و نهم اسفند) و آدینه هفته جاری نیز نیز هوای بیشتر نقاط این استان نیمه ابری، در بعضی نقاط همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد.

دهملایی، از شهروندان خواست که اخبار مربوط به هواشناسی را از مبادی رسمی دنبال نمایند و به هیچ وجه به شایعات توجه ننمایند.

وی گفت: هرگونه تغییرات آب و هوایی در استان به وسیله این اداره کل به اطلاع شهروندان خواهد رسید و در صورت احتیاج هشدارهای لازم نیز داده خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 846

به "خبرنگاران بارش های هفته جاری در فارس سیل آسا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بارش های هفته جاری در فارس سیل آسا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید