خبرنگاران عملیات احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومان کشور در قزوین شروع شد

به گزارش لیسو، قزوین - خبرنگاران - عملیات احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومان کشور روز دوشنبه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به صورت نمادین در روستای هادی آباد از توابع شهرستان قزوین شروع شد.

خبرنگاران عملیات احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومان کشور در قزوین شروع شد

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

در این مراسم که همزمان با سومین روز از هفته دولت انجام شد، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راهنمایی الله جمالی پور استاندار قزوین، فاطمه محمدبیگی و لطف الله سیاهکالی مرادی نمایندگان قزوین، البرز و آبیک، روح الله عباسپور نماینده شهرستان بویین زهرا، رجب رحمانی نماینده شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان حضور داشتند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در این مراسم گفت:ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد و محروم فاقد مسکن مناسب از محل اعتبارات بانکی در دستور کار قرار گرفته است و تا به امروز برای مددجویان کمیته امداد با استفاده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و بازسازی سه هزار و 240 واحد احداث شده است.

علی اصغر گونجی اضافه کرد:همچنین برای مددجویان بهزیستی نیز با استفاده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی 700 واحد احداث شده است.

این مسوول اضافه کرد:همچنین حدود 424 واحد برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از یاری های بلاعوض در قالب تفاهم نامه دومعلول و سایر احداث شده و برنامه ریزی های بعدی برای برطرف نیازهای مددجویان این بخش در حال انجام است.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه به صورت نمادین کلید 48 هزارمین واحد مسکونی مقاوم و بازسازی شده روستایی استان قزوین را در روستای هادی آباد به مالکان آنها تحویل داد.

این واحدها در 2 طبقه با مساحت 208 متر مربع شامل طبقه همکف 88 متر و طبقه اول 120 متر مربع از محل اعتبارات تسهیلات بازسازی سیل 98 و آورده متقاضیان احداث شده اند.

محمدباقر نوبخت امروز برای افتتاح دو شرکت تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین، افتتاح هفت دره پارک طبیعت و حضور در جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی به استان قزوین سفر نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1046

به "خبرنگاران عملیات احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومان کشور در قزوین شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومان کشور در قزوین شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید