خبرنگاران قانون ستیزی جدید ترامپ؛ حساب های بانکی مخفی در چین

به گزارش لیسو، تهران- خبرنگاران- موضوع پرونده های مالیاتی و حساب های بانکی دونالد ترامپ سال هاست که مورد مشاجره است، درآستانه انتخابات آمریکا روزنامه نیویورک تایمز روز چهارشنبه در افشاگری تازه ای بیان کرد که سوابق مالیاتی نشان می دهد، رییس جمهوری آمریکا همچنان حساب بانکی خود در چین را حفظ نموده است.

خبرنگاران قانون ستیزی جدید ترامپ؛ حساب های بانکی مخفی در چین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش چهار شنبه خبرنگاران از نیویورک تایمز، سوابق اقتصادیاتی دونالد ترامپ نشان می دهد که چین یکی از سه کشور خارجی است که وی در آنجا حساب بانکی خود را حفظ نموده است.

براساس این گزارش، این حساب که توسط مدیریت هتل های ترامپ اداره می گردد از سال 2013 تا 2015 مبلغ 188 هزار و 561 دلار در چین اقتصادیات پرداخت نموده است.

رییس جمهوری آمریکا علاوه بر حساب چینی، در انگلیس و ایرلند نیز حساب بانکی دارد.

به نوشته نیویورک تایمز، حساب های بانکی خارجی رییس جمهوری تحت نام شرکت ها حفظ می گردد و در نتیجه در فرم های افشای اقتصادی عمومی وجود ندارند.

اسناد اقتصادیاتی که نیویورک تایمز به دست آورده است معین نمی نماید که چه مقدار پول به وسیله حساب های خارجی ترامپ جابه جا شده و نیویورک تایمز می نویسد که معین نیست کدام موسسات اقتصادی حساب ها را در اختیار دارند.

براساس این گزارش، سازمان امور اقتصادیاتی آمریکا اقتصادیات دهندگان را ملزم می نماید بخشی از درآمد خود را از کشورهای خارجی گزارش دهند و مرکز مدیریت هتل ترامپ تنها چندین هزار دلار از حساب بانکی خود در چین را گزارش نموده است.

بنا به افشاگری رسانه های آمریکایی ترامپ همیشه سعی نموده اظهارنامه های اقتصادیاتی کار و کسب خود را منتشر ننموده و آمارها را کتمان کند به نحوی که این موضوع از سوی دموکرات ها به عنوان یک پاشنه آشیل به کار گرفته شده است.

این افشاگری پیش از این از طرف نشریه نیویورک تایمز منتشر شد مبنی بر اینکه ترامپ 750 دلار اقتصادیات بر درآمد فدرال پرداخت نموده است.

این روزنامه نوشت که ترامپ در مدت 10 سال از 15 سال گذشته اقتصادیاتی به دولت فدرال پرداخت ننموده با وجودی که 427.4 میلیون دلار در سال 2018 به وسیله برنامه تلویزیونی و دیگر معاملات درآمد داشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1228

به "خبرنگاران قانون ستیزی جدید ترامپ؛ حساب های بانکی مخفی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قانون ستیزی جدید ترامپ؛ حساب های بانکی مخفی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید