خبرنگاران مشارکت کسبه الیگودرزی در تعطیلی بازار ستودنی است

به گزارش لیسو، خرم آباد - خبرنگاران - معاون سیاسی فرمانداری الیگودرز گفت: به دنبال اجرای طرح هوشمند محدودیت های قرمز کرونایی، همکاری کسبه و بازاریان الیگودرز با ستاد مدیریت بیماری کرونا ستودنی است.

خبرنگاران مشارکت کسبه الیگودرزی در تعطیلی بازار ستودنی است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، منصور رضایی روز سه شنبه در حاشیه بازدید امروز از بازار، ضمن قدردانی از همکاری کسبه در تعطیلی بازار، گفت: مخالف برخورد سخت گیرانه و بگیر و ببند هستیم اما با توجه به شرایط قرمز شهرستان و در راستای قطع زنجیره بیماری، طرح اعمال محدودیت های کرونایی مشاغل همچون دیگر شهرهای قرمز، بلافاصله در شهرستان آغاز و خوشبختانه با همکاری خوب مردم و کسبه همراه بود.

وی اضافه کرد : امیدواریم با همکاری بیشتر شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در مراسمات و تجمعات، در روزهای پیش رو شاهد تغییر شرایط شهرستان و بازگشایی بازار باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با اشاره به راه اندازی پویش بخشش اجاره بهای واحدهای تجاری و مسکونی در فضای مجازی، بیان داشت: این پویش با همکاری خوب اصحاب رسانه و خبرنگاران راه اندازی شده که در این راستا مالکان واحدهای تجاری و مسکونی تا عادی شدن شرایط موجود، کمال همکاری را با مستاجران خود در خصوص بخشش تمام و یا بخشی از اجاره بها خود داشته باشند.

وی ادامه داد: اصناف و مالکین اماکن تجاری الیگودرز همواره در کارهای خیر مشارکت داشته و اکنون با بخشش تمام و یا مقداری از اجاره بهای خود علاوه بر کم شدن دغدغه و فشار مالی مستاجران، در مدیریت بیماری کرونا همکاری و نقش قابل توجهی خواهند داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1594

به "خبرنگاران مشارکت کسبه الیگودرزی در تعطیلی بازار ستودنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشارکت کسبه الیگودرزی در تعطیلی بازار ستودنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید