خبرنگاران پیکر نخستین شهید مدافع سلامت تکاب تشییع شد

به گزارش لیسو، مهاباد - خبرنگاران- یادگار فتاحی نخستین شهید مدافع سلامت و از کادر درمانی بیمارستان شهدای تکاب که بر اثر بیماری کووید 19 جان خود را از دست داده بود، با حضور اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای این شهرستان تشییع و خاکسپاری شد.

خبرنگاران پیکر نخستین شهید مدافع سلامت تکاب تشییع شد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تکاب روز پنج شنبه در این خصوص به خبرنگار خبرنگاران گفت: این شهید والامقام پس از یک ماه مبارزه با بیماری کووید- 19 شب گذشته در بیمارستان کوثر سنندج دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

سعید محمدی اضافه کرد: این شهید مدافع سلامت که مدیر داخلی بیمارستان شهدای تکاب بود از فرزندان شهدای این شهرستان به شمار می رفت که در سن 38 سالگی در عرصه دفاع از سلامت جامعه و رسیدگی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا به مقام والای شهادت نائل شد.

آیین تشییع و خاکسپاری شهید فتاحی امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان شهرستان تکاب از مقابل بیمارستان شهدا تا گلزار شهدای این شهر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده و این شهید والامقام در میان حزن و اندوه همشهریان خود در آغوش خاک آرام گرفت.

فرماندار، امام آدینه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان تکاب با صدور پیغام های جداگانه ای شهادت این مدافع سلامت را تسلیت گفتند.

تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 64 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان جان خود را از دست داده اند؛ تکاب اکنون جزو شهرهای نارنجی در شرایط شیوع بیماری کووید- 19 محسوب می گردد.

تکاب همچنین در دوران دفاع مقدس بیش از 450 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1287

به "خبرنگاران پیکر نخستین شهید مدافع سلامت تکاب تشییع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیکر نخستین شهید مدافع سلامت تکاب تشییع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید