خبرنگاران 2 هزار نفر جذب آموزش و پروش خراسان رضوی می شوند

به گزارش لیسو، تربت حیدریه- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از جذب 2 هزار و 380 نیروی جدید در این اداره طی امسال اطلاع داد.

خبرنگاران 2 هزار نفر جذب آموزش و پروش خراسان رضوی می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

قاسمعلی خدابنده سه شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان زاوه گفت: این نیروها به وسیله آزمون استخدامی که به احتمال زیاد شهریور ماه برگزاری می گردد، حذب آموزش و پرورش خراسان رضوی می شوند.

وی اضافه نمود: مجوز ما برای به کارگیری نیروهای جدید در قالب ماده 28 در سال 97 حدود 460 نفر بود که این تعداد در سال گذشته به 960 نفر افزایش یافت و سال جاری نیز با جذب نیروهای جدید، مشکل کمبود معلم تا حد بسیار برطرف می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: سال جاری هزار و 756 نفر جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد و با رایزنی انجام شده در صورتی که بتوانیم فضای مورد احتیاج را تامین کنیم 250 نفر دیگر نیز به این تعداد اضافه نموده خواهد شد.

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدارس در 15 شهریور ماه بازگشایی خواهند شد و این به معنای تشکیل کلاس به صورت حضوری نیست.

خدابنده اضافه نمود: در سال تحصیلی جدید بر اساس وضعیتی که پیش خواهد آمد و بر اساس روش هایی که پیش از این اعلام شده، آموزش ها به صورت نیمه حضوری یا مجازی خواهد بود.

استان 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی افزون بر یک میلیون و 300 هزار دانش آموز دارد که این تعداد، حدود 9 درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می دهد.

شهرستان زاوه در 175 کیلومتری جنوب مشهد واقع است .

منبع: ایرنا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1102

به "خبرنگاران 2 هزار نفر جذب آموزش و پروش خراسان رضوی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 هزار نفر جذب آموزش و پروش خراسان رضوی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید