خبرنگاران 64 واحد فروش و انبار مرغ زنده در اسلام آبادغرب تعطیل شد

به گزارش لیسو، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسلام آبادغرب از پلمب 64 واحد فروش و انبار مرغ زنده با هدف کنترل و مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

خبرنگاران 64 واحد فروش و انبار مرغ زنده در اسلام آبادغرب تعطیل شد

دکتر محمد صیدقاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: تعطیلی این واحدها به همت پرسنل دامپزشکی و اکیپ مشترک با هدف جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک و بیماری ویروسی کرونا اجرا شده است.

او گفت: با دستور سازمان دامپزشکی و مراجع مربوطه در راستای پیشگیری از بیماری کرونا و بیماری های مشترک بین انسان و دام این واحدها تا اطلاع ثانوی پلمب خواهند بود.

وی به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مردم می توانند هرگونه مسائل و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

شهرستان اسلام آبادغرب با 150 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا کرمانشاه با بیان اینکه اکنون 90 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: تا به امروز آزمایش کرونا 51 بیمار در استان مثبت اعلام شده که 6 نفر از آنان فوت کردند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز 461 بیمار مشکوک به کووید 19 در بیمارستان های استان بستری شدند که 366 نفر از آنان ترخیص شده اند.

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه اعلام کرد: تا به امروز 22 بیمار کرونایی در شهرستان کرمانشاه، 6 بیمار در اسلام آبادغرب، 6 بیمار در سنقر، هفت بیمار در کنگاور، 2 بیمار در هرسین، 2 بیمار در صحنه، 2 بیمار گیلانغرب، 2 بیمار در جوانرود، یک نفر در پاوه و یک نفر در سرپل ذهاب بستری هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 829

به "خبرنگاران 64 واحد فروش و انبار مرغ زنده در اسلام آبادغرب تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 64 واحد فروش و انبار مرغ زنده در اسلام آبادغرب تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید