خبرنگاران 82 طرح عمرانی و صنعتی در سبزوار آماده بهره برداری شدند

به گزارش لیسو، سبزوار- خبرنگاران- 82 طرح عمرانی، خدماتی، توزیعی، صنعتی و کشاورزی با هزینه هزار و 160 میلیارد ریال در شهرستان سبزوار برای بهره برداری طی دهه فجر آماده شدند.

خبرنگاران 82 طرح عمرانی و صنعتی در سبزوار آماده بهره برداری شدند

سرپرست فرمانداری سبزوار روز آدینه به خبرنگار خبرنگاران گفت: طرح های صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب و مخابرات از عمده طرح های آماده بهره برداری برای دهه فجر در این شهرستان هستند.

حسین شاد اضافه نمود: همچنین عملیات اجرایی هشت طرح عمرانی همزمان با چهل و دومین سالروز انقلاب اسلامی در این شهرستان شروع می گردد.

وی ادامه داد: علاوه بر این طرحها عملیات اجرایی پنج طرح ملی شامل 2 بانده شدن جاده های سبزوار - اسفراین و سبزوار - خوشاب، ساخت مجتمع فرهنگی - هنری، تکمیل مرحله دوم استادیوم 15 هزار نفری سربداران و طرح راه آهن سبزوار در دست اجراست.

سرپرست فرمانداری سبزوار با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: برنامه های این دهه با توجه به شرایط ویژه از نظر شیوع کرونا باید با رعایت محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشتی اجرا شوند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اضافه نمود: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی برنامه ها باید از این بیانیه استفاده و مفاد آن در نظر گرفته گردد.

شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1423

به "خبرنگاران 82 طرح عمرانی و صنعتی در سبزوار آماده بهره برداری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 82 طرح عمرانی و صنعتی در سبزوار آماده بهره برداری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید