خبرنگاران 87 درصد روستاهای گناباد از گاز طبیعی برخوردار شدند

به گزارش لیسو، گناباد- خبرنگاران- فرماندار گناباد گفت: با کوشش دولت تدبیر و امید صددرصد مناطق شهری و 87 درصد مناطق روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

خبرنگاران 87 درصد روستاهای گناباد از گاز طبیعی برخوردار شدند

حامد قربانی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرحهای گازرسانی به مناطق روستایی گناباد طی گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: گازرسانی مناطق روستایی گناباد شامل روستاهای شرقی بخش کاخک نظیر نجم آباد، استاد، برجوک، کلاته شمس و رضو و روستاهای گیسور، چاه میقانی، چاه نمک، اسو و رحمت آباد بخش مرکزی در مجموع با هزینه 410 میلیارد ریال در حال اجراست و تا ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد: بر این اساس تا انتها دولت دوازدهم تمامی روستاهای بالای 20 خانوار گناباد به جز سه روستای کبوترکوه، زیرجان و مهاباد که به دلیل شرایط جغرافیایی امکان گازرسانی به آنها وجود ندارد، از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

فرماندار گناباد گفت: برنامه ریزی برای گاز رسانی به این سه روستا از محل نزدیک ترین خط انتقال گاز در منطقه در دست اقدام است و بعضی روستاهای کمتر از 20 خانوار هم که در راستا گاز رسانی به مناطق روستایی قرار داشتند، گازرسانی شده اند.

وی با بیان اینکه گازرسانی به صنایع شهرستان گناباد هم با اعتبار 150 میلیارد ریال در دست اجراست، اضافه کرد: از مجموع 291 واحد تولیدی صنعتی، کشاورزی و دامداری گناباد 169 واحد تا به امروز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و 74 درصد گازرسانی به صنایع این شهرستان صورت گرفته است.

قربانی ادامه داد: با وجود مسائل مالی، دولت دوازدهم برای تکمیل گازرسانی به مناطق روستایی و صنایع گناباد از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند.

وی گفت: روستاهایی که تا به امروز گازرسانی نشده اند برای تامین نفت سفید و گاز مایع آنها برنامه ریزی شده تا مسئله ای به خصوص در فصل زمستان برای آنها ایجاد نشود.

مرکز شهرستان 90 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1309

به "خبرنگاران 87 درصد روستاهای گناباد از گاز طبیعی برخوردار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 87 درصد روستاهای گناباد از گاز طبیعی برخوردار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید