خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت

به گزارش لیسو، رئیس کمیسیون مالی مجلس گفت: درباره طرح جاماندگان سهام عدالت به زودی در صحن علنی تصمیم گیری می گردد.

خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی پس از جلسه عصر امروز 24 شهریور این کمیسیون، اظهار کرد: اولویت کوتاه مدت کمیسیون مالی مجلس مشخص تکلیف جاماندگان سهام عدالت است که حدود 20 میلیون نفر از این سهام جامانده است.

وی اضافه کرد: گزارش نهایی کمیسیون مالی و مصوبه نهایی آن به صحن علنی مجلس در این باره ارسال شده و هم اکنون در نوبت طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

رئیس کمیسیون مالی مجلس توضیح داد: مسائل مرتبط با حوزه اصلاح ساختاری اقتصاد و بودجه هم به خوبی پیش می رود؛ اولین اقدام ما اصلاح ساختار نظام مالیاتی در کشور است که باید در این خصوص تصمیمات ویژه درباره مالیات بر عایدی و مجموع درآمد را اتخاذ کنیم.

وی گفت: تمام کوشش ما آن است که باید برای بودجه سال 1400 بتوانیم موضوع اصلاح ساختار مالیاتی را با مصوبه ای که در کمیسیون مالی مجلس است عملیاتی کنیم.

پورابراهیمی گفت: اصلاح ساختار بانکداری و بانک مرکزی هم به عنوان دیگر اولویت های مهم کمیسیون مالی مجلس است ضمن اینکه مجموع اقدامات این کمیسیون درباره بازار سرمایه و گزارش نظارتی کمیسیون مالی مجلس درباره بازار سرمایه و پیشنهادات مربوط درباره این بازار امروز در این کمیسیون مطرح شد و هفته آینده گزارش نظارتی بازار سرمایه در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1174

به "خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید