دستورالعمل های ویژه وزارت بهداشت در کنکور به خوبی رعایت شد

به گزارش لیسو، رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان ممسنی گفت: دستورالعمل های ویژه وزارت بهداشت در برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی بیش ازحد انتظار رعایت شده است.

دستورالعمل های ویژه وزارت بهداشت در کنکور به خوبی رعایت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از ممسنی، علی چوبینه در حاشیه بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی اظهار کرد: دستورالعمل های ویژه وزارت بهداشت برای برگزاری آزمون سراسری در این واحد دانشگاهی به خوبی اجرا و رعایت شده و در حقیقت آن چیزی که امروز شاهد آن بودیم، بیش ازحد انتظار است.

وی افزود: استانداردهای مورد انتظار وزارت بهداشت ازنظر تهویه و سیستم سرمایشی، فاصله گذاری اجتماعی؛ زدن ماسک و نظم و انضباط در ورود و خروج داوطلبان به خوبی رعایت شده و ستودنی است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان ممسنی افزود: در دوره های قبل نیز ما و مسئولان ذی ربط از محل برگزاری آزمون ها در شهرستان بازدید داشتیم؛ اما به این صورت رعایت نشده بود و این نشان دهنده مدیریت خوب رئیس و کارکنان دانشگاه است.

چوبینه خطاب به داوطلبان و مردم شهرستان ممسنی مطرح نمود: اجرای دستورالعمل های مورد انتظار وزارت بهداشت نه فقط در زمان کنکور بلکه در زمان ورود و خروج مردم از منزل در همه ساعات شبانه روز که مجبور به خروج از منزل و تردد هستند، لازم است و اگر مردم همین اصولی که ما و مسئولان در دانشگاه شاهدش بودیم را رعایت نمایند، قطعاً هیچ مسئله ای پیش نخواهد آمد.

وی در خصوص شرایط شیوع بیماری در شهرستان ممسنی گفت: اکنون در شهرستان شرایط بهتر شده و موارد بستری و درصد مثبت خیلی کم شده و به سمت شیب نزولی رفته ایم. با توجه به اینکه استان فارس در مرحله هشدار قرارداد شهرستان ممسنی در حد نسبتاً خوبی قرار گرفته است.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1136

به "دستورالعمل های ویژه وزارت بهداشت در کنکور به خوبی رعایت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل های ویژه وزارت بهداشت در کنکور به خوبی رعایت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید