دستگیری 767 سارق، مالخر، زورگیر در طرح رعد 30، اجرای طرح ساماندهی موتورسواران در پایتخت

به گزارش لیسو، سردار رحیمی از انهدام 20 باند سرقت در پایتخت و کشف 9 هزار و 737 قلم اموال مسروقه شهروندان خبر داد.

دستگیری 767 سارق، مالخر، زورگیر در طرح رعد 30، اجرای طرح ساماندهی موتورسواران در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه سی امین مرحله از برگزاری نمایشگاه طرح رعد گفت: این مرحله از طرح از ابتدای هفته جاری با همکاری همکارانم در پلیس پیشگیری، سرکلانتری ها و کلانتری های محلات پایتخت اجرا شد و سارقان، مالخران، خرده فروشان تهران بزرگ دستگیر شدند.

وی افزود: 376 حکم قضایی اجرا شد و 767 سارق، مالخر، زورگیر، سارقان منزل و ... دستگیر شدند و 20 باند سرقت متلاشی شد و 9 هزار و 737 قلم اموال مسروقه شهروندان توسط ماموران پلیس کشف شد.

سردار رحیمی شرح داد: یک هزار و 206 پرونده سرقتی رسیدگی شد و مالکان 85 درصد اموال مکشوفه شناسایی شدند و بالغ بر 10 و نیم میلیارد تومان ارزش اموال مکشوفه است که 387 نفر از سارقان دستگیر شده دارای سابقه هستند.

وی افزود: طرح دستگیری محکومان سابقه دار اجرایی شد و 56 مجرم که به بهانه های مختلف تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس بودند دستگیر شدند، 8 قبضه سلاح سرد و 693 عدد مهمات کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: 31 نفر از قاچاقچیان کالا در 36 باند دستگیر شدند و 32 هزار کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد تومان کشف شد، همچنین نسبت به 7 ماهه گذشته یک درصد کاهش وقوع سرقت و جرایم و ده درصد افزایش کشفیات را شاهد هستیم.

وی افزود: طرح های پلیس با جدیت و حساسیت در حال انجام است، از امروز طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت در تهران توسط پلیس راهور پایتخت اجرایی خواهد شد، این طرح برخوردی نیست و موضوع ساماندهی را مدنظر خود قرار دادیم، قشر موتور سوار برای ما قابل احترام هستند، چرا که به وسیله موتور با آن کار کرده و امورات خود را سپری می کنند.

سردار رحیمی گفت: موضوع مورد نظر ما بحث عدم رعایت قوانین توسط موتورسواران است، موتور سوار تردد در عابر پیاده را برای خود عادی می داند؛ استفاده از خط ویژه را امر عادی تصور می کند، لذا برای برخورد با متخلفان این حوزه در حال عمل هستیم.

وی افزود: رعایت قوانین را از موتور سواران توقع داریم، لذا استفاده از کلاه ایمنی و توقف پشت خط عابر پیاده باید صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 553

به "دستگیری 767 سارق، مالخر، زورگیر در طرح رعد 30، اجرای طرح ساماندهی موتورسواران در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 767 سارق، مالخر، زورگیر در طرح رعد 30، اجرای طرح ساماندهی موتورسواران در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید