رئال مادرید 2 - 0 گرانادا؛ پنجمین برد پیاپی کهکشانی ها در لالیگا

به گزارش لیسو، تیم فوتبال رئال مادرید به فرایند بُردهای خود در لالیگای اسپانیا ادامه داد و در ملاقات با گرانادا به رجحان دو بر صفر دست یافت.

رئال مادرید 2 - 0 گرانادا؛ پنجمین برد پیاپی کهکشانی ها در لالیگا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، این ملاقات چهارشنبه شب از هفته پانزدهم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا برگزار گردید و طی آن تیم تحت راهنمایی زین الدین زیدن با دو گل از سد گرانادا گذشت.

در نیمه نخست، رئال کوشش زیادی انجام داد که به گل ختم نشد. در این نیمه، رودریگو مهاجم جوان رئال مادرید به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به آسنسیو داد.

حملات رئال در دقیقه 57 جواب داد و کاسمیرو هافبک برزیلی با ضربه سر پیروز به گلزنی شد.

در ادامه بازیکنان میهمان برای جبران نتیجه کوشش زیادی انجام دادند.

در دقیقه 74 شوت مهاجم گرانادا به دست کاسمیرو برخورد کرد و تغییر راستا داد اما در عین ناباوری داور اعتقاد به پنالتی نداشت و حتی از سیستم یاری داور ویدئویی هم استفاده نکرد.

در ملاقات گذشته رئال نیز، سرخیو راموس با دست توپ را کنترل کرد که داور پنالتی نگرفت. این مساله اعتراض سایر تیم های مدعی لالیگا را همراه داشت و آنها معتقد بودند که قضاوت ها به سود رئال است.

در دقیقه 93 کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال به فرایند گلزنی های خود ادامه داد و حساب کار را دو بر صفر کرد تا رجحان کهکشانی ها قطعی گردد.

مدافع عنوان قهرمانی با این پیروزی 32 امتیازی شد و در رتبه دوم باقی ماند. در حال حاضر اتلتیکومادرید با همین تعداد امتیاز و دو بازی کمتر در صدر جدول است.

از دقایقی دیگر و با برگزاری ملاقات تیم های آلاوس برابر ایبار و بتیس مقابل کادیز، هفته پانزدهم لالیگا به اتمام خواهد رسید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1363

به "رئال مادرید 2 - 0 گرانادا؛ پنجمین برد پیاپی کهکشانی ها در لالیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید 2 - 0 گرانادا؛ پنجمین برد پیاپی کهکشانی ها در لالیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید