رهبر کودتای تایلند می تواند به عنوان نخست وزیر فعالیت کند

به گزارش لیسو، خبرنگاران: به اعتقاد کارشناسان حقوقی تایلند ادامه فعالیت رهبر کودتای این کشور به عنوان نخست وزیر تا زمان برگزاری انتخابات از لحاظ قانونی مسئله ای ندارد.

رهبر کودتای تایلند می تواند به عنوان نخست وزیر فعالیت کند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین المللی خبرنگاران به نقل از رویترز؛ یک کارشناس امور حقوقی در تایلند گفت که رهبر دولت کودتای تایلند می تواند تا برگزاری انتخابات این کشور در سال آینده به عنوان نخست وزیر این کشور به فعالیت خود ادامه دهد.

یکی از اعضای شورای حاکم این کشور در ادامه اضافه کرد که حکومت نظامی اعلام شده در تایلند در تاریخ 22 می تا آینده آینده ادامه خواهد داشت.

ارتش، زیر نظر ژنرال پرایوت چان اوچا گفت که پس از ماه ها بحران سیاسی در این کشور و کوشش معترضان برای سرنگونی دولت برای بازگرداندن نظم اقدامات لازم را انجام داده است.

ویسانو کری-گام که مشاور حقوقی دولت کودتای تایلند است گفت: قانون اساسی این اجازه را می دهد، اما اینکه پرایوت به این سمت انتخاب گردد یا خیر به عهده شورای ملی قانونی است.

ژنرال پایبون کومچایا که مسئول امور حقوقی دولت کودتای تایلند است پیشنهاد کرد که پرایوت می تواند مسئولیت خود را به بهترین شکل انجام دهد. به اعتقاد وی هنوز حفظ امنیت و صلح در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 481

به "رهبر کودتای تایلند می تواند به عنوان نخست وزیر فعالیت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر کودتای تایلند می تواند به عنوان نخست وزیر فعالیت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید