ساری: یوونتوس به اندازه کافی گل نمی زند، ممکن است پیانیچ و ایگواین به بازی مقابل جنوا نرسند

به گزارش لیسو، سرمربی تیم یوونتوس اعتراف کرد که شاگردانش به اندازه کافی از موقعیت های خود برای باز کردن دروازه رقبا استفاده نمی نمایند.

ساری: یوونتوس به اندازه کافی گل نمی زند، ممکن است پیانیچ و ایگواین به بازی مقابل جنوا نرسند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی فردا شب تیمش مقابل جنوا در هفته دهم سری A به تساوی یک - یک بانوی پیر در بازی قبلی اش در خانه لچه اشاره داشت و اعتراف کرد که مردانش به اندازه کافی از موقعیت های خود برای مسجل کردن پیروزی شان استفاده نمی نمایند.

ساری گفت: تیم ما دارد خودش را به یک شیوه جدید از فوتبال وفق می دهد پس کاملاً طبیعی است که کمی زمان ببرد تا بی عیب و نقص شود. ما هنوز کارهای زیادی باید انجام دهیم تا پیشرفت کنیم اما در راستا مناسبی قرار داریم.

ساری با بیان اینکه هجومی تر شدن سبک بازی تیمش منجر به کاهش تعداد کلین شیت های آن می شود و اضافه کرد: مسئله ای که ما داریم این است که ضریب نه تنها گلزنی مان بلکه تعداد شوت های داخل چارچوب مان نسبت به ضرباتی که به سمت دروازه رقبا می زنیم بسیار کم است. به نظر من، این بیش از هر چیز دیگر یک مسئله روانی است. من نگرانی ام بابت این موضوع را به بازیکنانم هم گفته ام و سعی خواهیم کرد که چند جلسه تمرینی برای بهبود این وضعیت برگزار کنیم اما در عین حال ضروری است که انگیزه بازیکنان و دقت آنها مقابل دروازه رقبا بیشتر شود. با همه این ها ما هنوز هم بهترین خط دفاعی را در سری A داریم. این لیگ تغییر نموده است و میانگین گل های زده تمام تیم ها بالا رفته است و ما یک تورنمنت پرگل تر طرف هستیم. علاوه بر این اکثر گل هایی که ما از ابتدای فصل خورده ایم، اکثراً از روی ضربات پنالتی و آغاز مجدد بوده است پس باید حواس مان به این موضوع هم باشد.

سرمربی یوونتوس در خصوص بازیکنانی که ممکن است فرصت بازی مقابل جنوا را از دست بدهند - به ویژه پیانیچ و ایگواین که در بازی قبلی مصدوم شدند - گفت: پیانیچ مصدومیت عضلانی ندارد اما باید دید که وضعیتش چگونه پیش می رود. روز گذشته که او در شرایطی نبود که بتواند بازی کند. ایگواین هم در بازی قبلی ضربه سنگینی خورد و به همین دلیل روز گذشته وضعیت خوبی نداشت. سر او چند بخیه خورده است. بنابراین باید دید که وضعیتش چطور است. داگلاس کاستا بعد از 45 روز خانه نشینی دارد برمی شود اما او فقط یک جلسه با تیم تمرین نموده است. ممکن است بتواند چند دقیقه ای بازی کند و ممکن هم هست که نتواند. اگر ایگواین نتواند بازی کند، خیلی بعید است که با سیستم 3-3-4 بازی کنیم.

تیم فوتبال یوونتوس فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران میزبان جنوا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 448

به "ساری: یوونتوس به اندازه کافی گل نمی زند، ممکن است پیانیچ و ایگواین به بازی مقابل جنوا نرسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: یوونتوس به اندازه کافی گل نمی زند، ممکن است پیانیچ و ایگواین به بازی مقابل جنوا نرسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید