فتحی دست خالی به جلسه نیامد، استراماچونی دو آلترناتیو داشت

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال بعد از پشت سر گذاشتن یک سلسله اتفاقات، روز گذشته حضور استراماچونی به جای شفر را قطعی کرد.

فتحی دست خالی به جلسه نیامد، استراماچونی دو آلترناتیو داشت

امیر حسین فتحی مدیرعامل استقلال روز شنبه در جلسه هیات مدیره حضور یافت و گزارش کاملی از روند مذاکرات با استراماچونی را ارائه داد تا اعضای هیات مدیره با عقد قرارداد با این مربی 43 ساله موافقت به عمل آوردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال چندان دست خالی هم به جلسه هیات مدیره نرفته بود و دو آلترناتیو هم برای استرا داشت تا در صورتی که به هر دلیلی هیات مدیره با این گزینه موافقت نکرد، گزینه های دیگر را روی میز بگذارد.

یک مربی استرالیایی و یک مربی کروات دیگر گزینه هایی بودند که استقلالی ها آنها را مد نظر داشتند تا در صورت عدم موافقت با استراماچونی ارائه شوند.

همچنین امیرحسین فتحی در این جلسه در خصوص جابجایی، برنامه های آماده سازی پیش فصل و روند مذاکره برای تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده هم گزارشی به هیات مدیره ارائه داد.

در خاتمه فصل گذشته چند بازیکن مهم استقلال از جمله سید حسین حسینی دروازه بان ملی پوش این تیم به همراه پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، علی کریمی و رحمتی قراردادشان با این باشگاه به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 229

به "فتحی دست خالی به جلسه نیامد، استراماچونی دو آلترناتیو داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی دست خالی به جلسه نیامد، استراماچونی دو آلترناتیو داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید