لالیگا در هفته ای که گذشت + عکس

به گزارش لیسو، هفته دوم لالیگا با پیروزی تیم های رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید به انتها رسید.

لالیگا در هفته ای که گذشت + عکس

به گزارش خبرنگاران، هفته دوم لالیگا جمعه شب با دیدار ختافه و ایبار شروع شد. در این هفته دوباره بارسلونا و رئال مادرید حریفان خود را شکست دادند تا تنها تیم های شش امتیازی لالیگا باشند. از طرفی اتلتیکومادرید با شکست رایو وایکانو نخستین پیروزی اش را در این رقابت ها جشن گرفت.

بارسلونا به سختی و با یک گل توانست وایادولید را شکست دهد. تک گل آبی اناری ها را عثمان دمبله به ثمر رساند. این بازی تحت تاثیر چمن بد استادیوم خوسه سوریا نهاده شد و با انتقادهای فراوان بازیکنان بارسا همراه شد تا جایی که پیکه خاطرنشان کرد لالیگا به جای انجام بازی در آمریکا به فکر بهتر کردن شرایط در اسپانیا باشد.

رئال مادرید با وجود این که گل نخست را برابر خیرونا دریافت کرد توانست نتیجه را جبران کند و 4 بر یک پیروز گردد. کریم بنزما در این دیدار دبل کرد و گرت بیل باز هم به گل رسید. دیگر گل سفیدپوشان را سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

آنتوان گریزمان باز هم با گلزنی خود سه امتیاز را برای اتلتیکومادرید به ارمغان آورد. بازیکنان فرانسوی اتلتیکو یعنی گریزمان، لوکاس هرناندز و لمار کاپ قهرمانی جام جهانی 2018 را در واندا متروپولیتانو به نمایش در آوردند.

در دیگر بازی ها والنسیا با دو گل مغلوب اسپانیول شد و اولین شکست خود را در لالیگا تجربه کرد. همچنین سویا نتوانست حریف ویارئال گردد و به تساوی بدون گل برابر زردپوشان دست یافت.

نتایج کامل بازی های هفته دوم

ختافه 2-0 ایبار

لگانس 2-2 رئال سوسیداد

آلاوس 0-0 رئال بتیس

اتلتیکومادرید 1-0 رایو وایکانو

وایادولید 0-1 بارسلونا

اسپانیول 2-0 والنسیا

خیرونا 1-4 رئال مادرید

سویا 0-0 ویارئال

لوانته 1-2 سلتاویگو

اتلتیک بیلبائو 2-2 اوئسکا

در ادامه لحظات جذاب و دیدنی این رقابت ها را می بینید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 30

به "لالیگا در هفته ای که گذشت + عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا در هفته ای که گذشت + عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید