لیست دریافتی استقلالی ها منتشر می شود!

به گزارش لیسو، روزنامه گل مدعی شده مدیران باشگاه استقلال قصد دارند لیست دریافتی های بازیکنان این تیم را منتشر کنند.

لیست دریافتی استقلالی ها منتشر می شود!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از روزنامه گل، بازیکنان استقلال بعد از اینکه پیروز شدند در دقایق انتهای نساجی را ببرند، در انتها بازی علیه باشگاه و مدیریت موضع گرفتند تا جایی که بعد از بحث اعتراض به هتل و وعده های غذایی پرسی و زمین تمرین، به دریافتی های خود اعتراض کردند که از سال گذشته 15 تا 20 درصد هنوز طلب دارند و امسال هم در حالی که یک هفته تا انتها نیم فصل مانده است فقط بین 10 تا 12 درصد پول گرفته اند.

این موضوع خبر خوبی برای استقلال نیست، چون ستاره های این تیم بسیار از وضع موجود ناراضی هستند و علیه باشگاه موضع گرفته اند و کار وقتی بدتر می شود که شنیده می شود این بازیکنان بند فسخ دارند و می توانند در صورت دریافت نکردن مطالبات شان تا نیم فصل از تیم جدا شوند. موضع گیری تند بازیکنان علیه کادر مدیریتی درباره مسائل مالی و نبودن امکانات لازم سبب شد تا نگرانی های زیادی پیرامون آینده این تیم ایجاد شود. در این شرایط یک مسئله عجیب تر درباره بازیکنان استقلال وجود دارد که می تواند منجر به جدایی برخی از بازیکنان شود. جدا از وریا غفوری که ظاهرا وکیلش با استناد به بند جدایی یک طرفه در صورت عدم پرداخت مطالبات درخواست فسخ را داده، نفرات دیگری هم هستند که می توانند به راحتی نیم فصل استقلال را ترک کنند.

قرارداد های عجیب و غریبی که احمد سادتمند با بازیکنان منعقد کرده حالا مدیران کنونی تیم را به دردسر انداخته است. یک بند عجیب برای تعدای از بازیکنان گنجانده که حالا دست آن ها را برای جدایی بازتر می کند. در قرارداد تعداد زیادی از نفرات کنونی استقلال بندی وجود دارد که در صورت عدم دریافت 50 درصد از قراردادشان تا نیم فصل بتوانند قرارداد را یک طرفه فسخ کنند و آزاد شوند. علاوه بر وریا غفوری نفراتی مثل مهدی مهدی پور، مهدی قائدی، رشید مظاهری، عارف غلامی، محمد نادری، فرشید اسماعیلی و چند بازیکن دیگر هم چنین بندی در قرارداد های شان دارند.

اگرچه بازیکنان استقلال تا کنون درباره این بند صحبتی نکرده اند، اما ادامه مسائل مالی به نفع آبی پوشان نیست و نفرات مذکور می توانند با فسخ قرارداد یک طرفه از تیم جدا شوند. حالا از سوی دیگر شنیده می شود باشگاه استقلال با این موضوع و نیز اعتراض بازیکنان می خواهد دریافتی های شان را منتشر کند تا معین شود بازیکنان به اندازه ای پول کرفته اند که نتوانند جایی بروند و نیز مصاحبه هایی انجام دادند که درست نبوده است. حالا باید دید باشگاه استقلال چقدر تهدیدش را عملی می کند و آیا مبلغ دریافتی بازیکنانش را افشا می کند یا خیر؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1434

به "لیست دریافتی استقلالی ها منتشر می شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست دریافتی استقلالی ها منتشر می شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید