مالک شهر خودرو پرسپولیس را تهدید کرد

به گزارش لیسو، مالک باشگاه شهر خودرو گفت پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس با عدم پرداخت مبلغ رضایتنامه سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بسته خواهد شد.

مالک شهر خودرو پرسپولیس را تهدید کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رادیو جوان ؛ فرهاد حمیداوی در پاسخ به این پرسش که چرا چک باشگاه پرسپولیس برای رضایتنامه یحیی گل محمدی صادر نمی گردد، گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس باید پاسخ این پرسش را بدهند. از یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس شنیدم که از مدیرعامل پیشین باشگاه گلایه می کرد. انصاری فرد یا هر مدیرعاملی منتخب هیئت مدیره است.

وی با بیان اینکه برای دریافت پول رضایتنامه گل محمدی تا هفته گذشته صبر کرد، گفت: از 23 بهمن تا 23 فروردین دست نگه داشتیم و دو ماه به می گفتند که شنبه در خدمت شما هستیم. سه روز پیش در نشست کمیته شرایط گفتم یا تقویم ما شنبه زیاد دارد، یا تقویم پرسپولیس شنبه ندارد.

مالک باشگاه شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که در صورت عدم پرداخت این مبلغ، چه برخوردی خواهد کرد، گفت: من اگر بدهکار باشم و ضرر دهم، به طرف مقابل می گویم نمی توانم این پول را بدهم و با او کنار می آیم. می دانم با شرایط سختی روبه رو هستیم، اما همه آقایان رفتند و ما هم از طلب مان از پرسپولیس گفتیم که هیچ پیامی از پرسپولیس نمی آید. فقط امیدوارم روزی از ما تخفیفی در ضرر و زیان نخواهند. هفت وکیل در واحد حقوقی ما هستند و این هزینه ها را از پرسپولیس می گیرند.

حمیداوی درخصوص اینکه گفته می گردد پرسپولیس می خواهد سیامک نعمتی را به جای مبلغ رضایتنامه گل محمدی به شهر خودرو بدهد، گفت: نمی دانم چه کسی این را به چه کسی گفته است. نعمتی فردی باشخصیت است و او را دوست دارم. من بارها با مدیر برنامه های سیامک از ادب او صحبت کردم، اما اگر پرسپولیس هم 11 بازیکن خود را بدهد، ارتباطی به گل محمدی ندارد. شاید اصلاً من خلیل زاده را بخواهم.

وی درخصوص اینکه آیا در صورت پرداخت نشدن مبلغ رضایتنامه گل محمدی، یحیی باید به شهر خودرو برگردد یا خیر، مطرح نمود: این رضایتنامه صادر شده و گل محمدی برنمی گردد، اما اگر پرسپولیس پول رضایتنامه گل محمدی را پرداخت نکند، هم پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته می گردد و هم نمی تواند هیچ پرداختی داشته باشد. چون همه پرداختی پرسپولیس را به بعد از پرداخت شهر خودرو منوط کردیم.

  • اختلاف 10 میلیارد تومانی پرسپولیس و کارگزار رسمی برند باشگاه
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 944

به "مالک شهر خودرو پرسپولیس را تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک شهر خودرو پرسپولیس را تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید