مردم باید با محتوای بیانیه گام دوم آشنا شوند

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، مهدی فضایلی چهارشنبه شب در آخرین نشست عصر انقلاب اسلامی به همت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب نمایندگی مشهد در سالن نمایشگاه های آستان قدس رضوی برگزار گردید اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب مردم را ایستاده پای انقلاب دانسته و باورمندی ایشان نسبت به اسلام، تعالیم اسلامی و وعده های الهی زیاد است.

مردم باید با محتوای بیانیه گام دوم آشنا شوند

وی اضافه نمود: امیدی که رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب مطرح می نمایند بدون پشتوانه نیست، زیرا اگر کسی وعده ها و نصرت الهی را باور دارد، دچار یاس و ناامیدی نخواهد شد و باید گفت ایشان با صداقت با جامعه تعامل دارند و این مهم در دیدارها و رفتار ایشان مشهود است.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بسیار حائز اهمیت است و ضروری است اقشار مختلف مردم با مفاد و محتوای این بیانیه آشنایی و حداقل یک بار آن را مطالعه نموده و نخبگان و مسئولان کشور نیز در جهت تبیین، اجرا و تحقق آن کوشش نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به موضوعاتی همچون پیشرفت، گفتمان نرم افزاری، گفتمان اقتصاد مقاومتی توجه دارند و این موارد زمانی به نتیجه می رسد که در یک زمان معین، تبدیل به مطالبه عمومی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 175

به "مردم باید با محتوای بیانیه گام دوم آشنا شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم باید با محتوای بیانیه گام دوم آشنا شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید