مقابل تراکتور پرمهره پیروز کار کردیم، کمترین حق ما یک امتیاز بود

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام عصر امروز بعداز تساوی تیمش برابر تیم فوتبال تراکتور در تبریز در نشست خبری گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم فرایند بازی پیش رفت و توانستیم تیم خوب تراکتور را در تبریز متوقف کنیم.

مقابل تراکتور پرمهره پیروز کار کردیم، کمترین حق ما یک امتیاز بود

وی با بیان اینکه بازی کاملاً در اختیار ما بود، اضافه نمود: تیم ما خیلی خوب فوتبال بازی کرد. فکر می کنم 10 دقیقه آخر بازی مستقیم بود، کل بازی در دست ما بود.

نکونام با اشاره به اینکه امروز تیمش خوب بازی نموده و موقعیت سازی نیز داشت، ادامه داد: توانستیم به هدفی که در فوتبال بازی کردن داشتیم برسیم. به بازیکنان در رختکن هم گفتم ناراحتیم که بازی را نبردیم چرا که شایستگی آن را داشتیم.

سرمربی فولاد با تاکید بر اینکه تراکتور شرایط خوبی دارد، گفت: متاسفانه در تمام کردن توپ ها پیروز نبودیم. اگر دقت می کردیم می توانستیم بازی را ببریم و دست پر برویم.

نکونام با بیان اینکه کمترین حق ما یک امتیاز بود، اضافه نمود: امروز با اینکه شرایط خوبی داشتیم فقط یک امتیاز گرفتیم. البته می توانستیم برنده باشیم ولی نشد که از موقعیت ها استفاده کنیم. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم گل بزنیم و نتیجه بگیریم.

وی در مورد عدم گلزنی تیمش نیز گفت: باید تمرکز داشته باشیم و بتوانیم گل بزنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1318

به "مقابل تراکتور پرمهره پیروز کار کردیم، کمترین حق ما یک امتیاز بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل تراکتور پرمهره پیروز کار کردیم، کمترین حق ما یک امتیاز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید