نقی زاده: از باشگاه سپاهان و مردم اصفهان عذرخواهی می کنم، مصدومیتم همه چیز را خراب کرد

به گزارش لیسو، علیرضا نقی زاده هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان گفت: از مسئولان باشگاه سپاهان و مردم اصفهان بابت اینکه نتوانستم به این تیم یاری کنم، عذرخواهی می کنم.

نقی زاده: از باشگاه سپاهان و مردم اصفهان عذرخواهی می کنم، مصدومیتم همه چیز را خراب کرد

علیرضا نقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره آخرین وضعیتش در سپاهان گفت: من با آقایان نویدکیا و ساکت صحبت کردم و باید از لطف آنها تشکر کنم که انسان هایی فهیم هستند. در نهایت قرار بر این شد که روز سه شنبه فسخ قراردادم را از این باشگاه دریافت کنم. از طرفی چند پیشنهاد هم دارم و به زودی تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد.

وی درباره روزهای تلخی که در سپاهان پشت سر گذاشت، گفت: من وقتی به سپاهان آمدم مصدوم شدم و این یک بدشانسی عظیم بود. آن موقع اسم من از لیست تیم خارج شد و با توجه به بیماری کرونا و طولانی شدن لیگ برتر، توانستم به بازی ها برسم، ولی سپاهان اسمم را از لیست خارج نموده بود و نتوانستم به تیم یاری کنم. من در چند ماه گذشته بدون مشکل خاصی با تیم تمرین می کردم، ولی متأسفانه شرایط فراهم نبود تا دوباره نامم وارد لیست گردد، چون قانون این اجازه را نمی داد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته در سرانجام تأکید کرد: دوست داشتم به سپاهان یاری کنم، ولی متأسفانه مصدومیتم همه چیز را خراب کرد. سپاهان یک باشگاه فوق العاده است و من از این باشگاه و همچنین مردم خوب اصفهان عذرخواهی می کنم که نتوانستم به این تیم یاری کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1171

به "نقی زاده: از باشگاه سپاهان و مردم اصفهان عذرخواهی می کنم، مصدومیتم همه چیز را خراب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقی زاده: از باشگاه سپاهان و مردم اصفهان عذرخواهی می کنم، مصدومیتم همه چیز را خراب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید