واکنش باشگاه سپاهان به شایعه درگیری طرفداران با امیر قلعه نویی

به گزارش لیسو، سخنگوی باشگاه سپاهان توضیحاتی را پیرامون بعضی اتفاقات اتفاق افتاده در فضای مجازی، ارائه کرد.

واکنش باشگاه سپاهان به شایعه درگیری طرفداران با امیر قلعه نویی

به گزارش خبرنگاران به نقل ازفارس ، مدتی است که در فضای مجازی نقدها و اعتراضات زیادی نسبت به عملکرد تیم فوتبال سپاهان توسط طرفداران منتسب به این تیم مطرح می گردد و این ماجرا تا آنجا پیش رفته که شایعاتی نیز در خصوص درگیری تعدادی از طرفداران سپاهان با امیرقلعه نویی در اصفهان شنیده می گردد.

سیدعلی پزشک در خصوص شایعه درگیری سرمربی سپاهان با طرفداران گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. چنین اتفاقی نیفتاده و من آن را تکذیب می کنم.

پزشک در خصوص اینکه متن منتشرشده توسط یک لیدر منتسب به سپاهان در فضای مجازی حرف و حدیث های زیادی را در پی داشت، عنوان نمود: از کجا معلوم این افراد لیدر سپاهان باشند؟ از کجا معلوم که این نوع صفحات و سایت ها واقعی باشند؟ هرکسی می تواند به اسم لیدر هر تیمی در فضای مجازی مطلبی بنویسد. آیا مطمئن هستید که این افراد سپاهانی واقعی هستند؟

سخنگوی باشگاه سپاهان با اشاره به برگزاری جلسه هیات مدیره این باشگاه گفت: هیات مدیره باشگاه جلسه ای را تشکیل داد که خروجی آن بیانیه ای بود که روز گذشته منتشر کردیم. از همه دوستداران و علاقه مندان به سپاهان درخواست کردیم که به کم شدن حاشیه ها یاری نمایند. قویا از امیرقلعه نویی، کادرفنی و تیم حمایت کردیم. باید همه همدل و همسو بشویم تا بتوانیم در بازی های آینده حداکثر امتیازات را به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: مرجع طرفداران ما، کانون طرفداران سپاهان است که بیانیه ای را منتشر و از همه طرفداران درخواست حمایت کرد.

متن بیانیه کانون طرفداران باشگاه سپاهان به توضیح زیر است:

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1100

به "واکنش باشگاه سپاهان به شایعه درگیری طرفداران با امیر قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه سپاهان به شایعه درگیری طرفداران با امیر قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید