پول سهام عدالت چند روزه واریز می گردد؟ ، آزادسازی 100 درصدی تا خاتمه سال

به گزارش لیسو، روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح کرد که در روش غیرمستقیم فروش سهام عدالت شرکت های سرمایه گذاری هفت استان هنوز بازگشایی نشده اند.

پول سهام عدالت چند روزه واریز می گردد؟ ، آزادسازی 100 درصدی تا خاتمه سال

بنابر اعلام مهدی نعمتی، فروش سهام عدالت به صورت غیرمستقیم و در قالب شرکت های سرمایه گذاری استانی همانند فروش سهام صندوق های ETF است و پول سهام یکجا دو روز پس فروش واریز می گردد.

او اضافه نمود: 30 درصد سوم سهام عدالت در روز 22 بهمن آزاد می گردد، همچنین تا انتها سال 100 درصد سهام عدالت قبل فروش می گردد که از ابتدای سال 1400 این سهام در پرتفوی شخصی افراد می نشیند.

به گفته روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی، تا زمانی که 100 درصد سهام عدالت آزاد نگردد نمی توان سهام عدالت را وارد پرتفوی افراد کرد چرا که تفکیک و فروش این سهم ها سخت می گردد.

کارت اعتباری کی پرداخت می گردد؟

براساس اظهارات نعمتی، زیرساخت های لازم برای انجام فرایند اعطای کارت اعتباری سهام عدالت در اختیار بانک هاست و برای آغاز این اقدام ضروری است که بانک ها تصمیم گیری نمایند و به شعب خود دستور اجرای کار دهند.

در مورد مبلغ وام، نرخ سود، تعداد اقساط و دیگر جزئیات این طرح بانک ها تصمیم گیرنده هستند و باید دستورالعمل آن را تنظیم نمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1373

به "پول سهام عدالت چند روزه واریز می گردد؟ ، آزادسازی 100 درصدی تا خاتمه سال" امتیاز دهید

2 کاربر به "پول سهام عدالت چند روزه واریز می گردد؟ ، آزادسازی 100 درصدی تا خاتمه سال" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول سهام عدالت چند روزه واریز می گردد؟ ، آزادسازی 100 درصدی تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید