کربکندی: به بازیکنان گفتم نباید بردِ شاهین آمال و آرزوی ما باشد، تا زمانی که به بهبود شرایط امیدواریم از منصوریان حمایت می کنیم

به گزارش لیسو، مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن به بازیکنان این تیم گوشزد کرد که فزونی مقابل شاهین شهرداری بوشهر نباید نهایت آمال و آرزوی آنها باشد.

کربکندی: به بازیکنان گفتم نباید بردِ شاهین آمال و آرزوی ما باشد، تا زمانی که به بهبود شرایط امیدواریم از منصوریان حمایت می کنیم

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره کسب نخستین پیروزی تیم فوتبال ذوب آهن در نوزدهمین دوره لیگ برتر که مقابل شاهین شهرداری بوشهر رقم خورد، گفت: زمانی که تیم در هشت هفته نتیجه خوب نمی گیرد, طبیعی است که برای همه نگرانی ایجاد می گردد و طبیعی است که این نگرانی باعث بالا رفتن استرس کادر فنی و بازیکنان می گردد. دیروز نیز استرس در رفتار و حرکات بازیکنان مشهود بود، ولی به هر شکل ما هم به این امید هستیم که این برد روند خوبی برای ما ایجاد کند, چون واقعاً بازیکنان بدی نداریم و همه آنها تأثیرگذار هستند.

وی درباره اینکه چرا 9 هفته طول کشید تا ذوب آهن در لیگ برتر طعم برد را بچشد, خاطر نشان کرد: در بازی هفته اول زمانی که تیم 2 بر صفر مقابل سایپا جلو بود در نهایت 3 بر 2 مغلوب شد, روی روحیه تیم تأثیر گذاشت و قضاوت ها علیه ما شد. در ادامه ما جام حذفی را هم از دست دادیم و در لیگ هم نتیجه نمی گرفتیم. با وجود اینکه در بعضی بازی ها مانند بازی برابر پیکان عملکرد خوبی به نمایش می گذاشتیم، اما نتیجه نمی گرفتیم. امیدواریم تیم با پیروزی مقابل شاهین تیم آماده تری گردد و نمایش بهتری داشته باشد.

مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه تیم های ضعیف تر از ما به مراتب امتیازات بهتری کسب نموده اند درباره اینکه باشگاه ذوب آهن چه چشم اندازی را برای لیگ نوزدهم از ابتدا متصور بوده است، گفت: من در ابتدای فصل در ذوب آهن نبودم و نمی دانم که چه چشم اندازی شکل گرفته است، ولی باید بگویم که ذوب آهن بعد اینکه محمدرضا حسینی و رشید مظاهری را از دست داد، نتوانست جای خالی آنها را به خوبی پر کند, مخصوصاً درون دروازه که فکری اساسی برای جایگزینی مظاهری نشده بود و ما سال جاری خسارت زیادی برای از دست دادن مظاهری داده ایم. با این وجود ذوب آهن همواره در سال های قبل عناوین خوبی در لیگ یا جام حذفی داشته است و من هم وقتی بیرون از باشگاه بودم فکر می کردم تیم سال جاری هم روند خوبی داشته باشد. منصوریان سال گذشته نیز با تیم آغاز خوبی نداشت، ولی در ادامه روند خوبی ایجاد کرد. سال جاری هم تیم در هشت بازی ابتدایی تیم نتیجه نگرفت که این مسئله برای باشگاه و کارخانه نگرانی زیادی ایجاد کرد.

کربکندی در پاسخ به این سؤال که شما پیش از این گفته بودید صبر مسئولان ذوب آهن برای عدم نتیجه گیری حدی دارد و آیا بعد از پیروزی مقابل شاهین که حریف سرسختی نیست, ماندن منصوریان در ذوب آهن قطعی شده است, ابراز داشت: دیروز هم که با بچه ها صحبت می کردم, گفتم که نباید پیروزی مقابل شاهین آمال و آرزوی ما باشد و فقط می خواهیم شاهین سکوی پرتاب ما باشد.

وی تأکید کرد: برای تعویض مربی واقعاً هیچ فکری ننموده بودیم، ولی نتایج طوری داشت پیش می رفت که فشار زیادی به باشگاه و کارخانه وارد شده بود. امیدوارم با این برد شرایط تغییر کند و روند خوبی داشته باشیم. در هفته های بعد با ماشین سازی و فولاد بازی داریم که مقابل آنها نیز کار ساده نخواهد بود. سال جاری هیچ مسابقه ای آسان نیست. ما نفرات خیلی خوبی در تیم داریم و تا آنجایی که احساس کنیم هنوز می گردد با همین شرایط کاری کرد و به این نکته امیدوار باشیم، از کادر فنی حمایت می کنیم. دل مان نمی خواهد در کادر تغییر صورت بگیرد، اما به شرطی که امیدواری ما ادامه پیدا کند و بتوانیم روند رو به جلویی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 543

به "کربکندی: به بازیکنان گفتم نباید بردِ شاهین آمال و آرزوی ما باشد، تا زمانی که به بهبود شرایط امیدواریم از منصوریان حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کربکندی: به بازیکنان گفتم نباید بردِ شاهین آمال و آرزوی ما باشد، تا زمانی که به بهبود شرایط امیدواریم از منصوریان حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید