کنکور 99 فردا آغاز می گردد؛ زمان ثبت نام دانشجویان سال اولی اعلام شد ، کلاس ها حضوری است یا غیرحضوری؟

به گزارش لیسو، وزیر علوم، زمان ثبت نام دانشجویان تازه ورود که به وسیله آزمون سراسری سال 99 پذیرفته می شوند را سرانجام مهر و اوایل آبان بیان کرد.

کنکور 99 فردا آغاز می گردد؛ زمان ثبت نام دانشجویان سال اولی اعلام شد ، کلاس ها حضوری است یا غیرحضوری؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، منصور غلامی امروز در پنجاه و سومین اجلاس معاونین آموزشی دانشگاه های سراسر کشور که به صورت مجازی و با میزبانی دانشگاه کردستان برگزار گردید، گفت: دانشجویانی که سال جاری به وسیله آزمون سراسری (در روزهای 29، 30، 31 و اول شهریور) در دانشگاه ها پذیرفته می شوند، در سرانجام مهر و اوایل آبان ثبت نام خواهند شد.

وی اظهار کرد: کوشش تمام دانشگاه ها بر این است که دانشجویان تازه ورود را چند هفته در محیط دانشگاه پذیرا باشند و طبیعی است که تمام ترم با توجه به شیوع کرونا در دانشگاه برگزار نمی گردد و آموزش های ترم آینده دانشگاه ها ترکیبی از حضوری و مجازی ارائه خواهد شد.

وزیر علوم گفت: آشنایی دانشجویان تازه ورود با اساتید، محیط دانشگاه و امکانات، آنها را در خانواده دانشگاه بهتر جای می دهد و امیدواریم هرچه زودتر شاهد رفع شدن مسائل ناشی از شیوع کرونا باشیم و دانشگاهیان بتوانند همه کنار هم به فعالیت های آموزشی خود ادامه دهند.

بنا بر این گزارش، کنکور سراسری سال 99 در روزهای 29، 30، 31 و اول شهریور برگزار می گردد و تا به امروز برای یک میلیون و 393 هزار و 233 داوطلب کارت ورود به جلسه صادر شده است.

آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر صبح فردا چهارشنبه 29 مرداد، داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه 30 مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح آدینه 31 مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی صبح شنبه یکم شهریورماه در 392 شهر و بخش کشور برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1132

به "کنکور 99 فردا آغاز می گردد؛ زمان ثبت نام دانشجویان سال اولی اعلام شد ، کلاس ها حضوری است یا غیرحضوری؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنکور 99 فردا آغاز می گردد؛ زمان ثبت نام دانشجویان سال اولی اعلام شد ، کلاس ها حضوری است یا غیرحضوری؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید