200 هزار نفر در طرح آجر به آجر مشارکت نموده اند

به گزارش لیسو، تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مشارکت 200 هزار نفر در طرح آجر به آجر اطلاع داد.

200 هزار نفر در طرح آجر به آجر مشارکت نموده اند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، مهراله رخشانی مهر در سفر به استان فارس با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر گفت: در این طرح تا به امروز بیش از 200 هزار نفر همکاری کردند و طبیعی است که هر چه میزان مشارکت مردم با اعداد کمتر، بیشتر باشد، خروجی آن در آینده اعداد عظیم تر و مدارس عظیم تری خواهد بود که امیدواریم دانش آموزان ما بتوانند از مدارس ساخته شده در این طرح هرچه سریع تر آن استفاده نمایند.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: طبق آمار آنالیز شده از تمام استان ها، پروژه نیمه تمام خیری که به لحاظ تأمین اعتبار مشخص تکلیف نشده یا غیرفعال باشد نداریم و خوشبختانه تمام پروژه ها فعال هستند.

رخشانی مهر همچنین با اشاره به هزینه زیاد برای ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی، بر نگهداری و مراقبت از این فضاها تأکید کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بر نقش مهم و اقدامات خوب مجمع خیرین مدرسه ساز کشور تأکید و بیان نمود: با توجه به رشد اعتبارات عمرانی کشور اقدامات خوبی در مدرسه سازی و مقاوم سازی مدارس اجرا شده است به صورتی که طبق آخرین آمار، میانگین مدارس فرسوده و احتیاج به بازسازی کشور حدود 19،5 درصد است.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: باید ساخت پروژه های آموزشی را به سمت مجتمع های آموزشی با زیربنای 3 تا 5 هزار مترمربع پیش ببریم تا شاهد یک تحول در امر مدرسه سازی باشیم

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1392

به "200 هزار نفر در طرح آجر به آجر مشارکت نموده اند" امتیاز دهید

1 کاربر به "200 هزار نفر در طرح آجر به آجر مشارکت نموده اند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 هزار نفر در طرح آجر به آجر مشارکت نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید