برگزاری جشنواره بازی های بومی در نمایشگاه هفته های فرهنگی خراسان

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، جعفر مروارید جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: نمایشگاه هفته فرهنگی شهرستان های خراسان رضوی با رویکرد امید و نشاط اجتماعی، رونق گردشگری، دیپلماسی فرهنگی، تعمیق فرهنگ مصاحبه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دهه دوم شهریور در سالن های مفاخر نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می گردد.

برگزاری جشنواره بازی های بومی در نمایشگاه هفته های فرهنگی خراسان

وی اضافه نمود: طبق برنامه ریزی انجام گردیده در ورودی سالن های مفاخر برنامه های هنری با رویکرد نشاط اجتماعی اجرا می گردد، هنرمندان بومی هر شهرستان در این برنامه ها هنری نمایی خواهند کرد. همچنین بازیهای بومی و محلی هر شب از ساعت 17 الی 19 در فضای باز نمایشگاه برگزار می گردد که امیدواریم با استقبال خوب شهروندان روبرو گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اعلام نمود:برنامه هفته های فرهنگی فرصت خوبی برای شهرستان ها است که جاذبه های فرهنگی هنری و گردشگری، مفاخر و شخصیت های علمی فرهنگی ، فرهنگ بومی و محلی خود را معرفی نمایند.

مروارید توضیح داد:نمایشگاه هفته های فرهنگی شهرستان های خراسان رضوی 11 تا 15 شهریور در فضای بالغ بر 2500 متر مربع در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.برگزاری این نمایشگاه فرصت خوبی برای حوزه فرهنگ و گردشگری بوده و از همه نهادهایی که در برپایی این رویداد فرهنگی کوشش کردند قدردانی می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 34

به "برگزاری جشنواره بازی های بومی در نمایشگاه هفته های فرهنگی خراسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره بازی های بومی در نمایشگاه هفته های فرهنگی خراسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید