به بازیکنانم افتخار می کنم، مگر گل تراکتورسازی آفساید نبود؟

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، برانکو بعد از تساوی دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: دیروز گفته بودم این بازی دربی است. قانون خاصی در چنین دیدارهایی وجود ندارد.

به بازیکنانم افتخار می کنم، مگر گل تراکتورسازی آفساید نبود؟

وی اضافه نمود: می خواستیم بازی را ببریم اما تراکتور نشان داد لیاقت حضور در بالای جدول را دارد. این تیم با سه بازیکن ملی پوش خود کیفیت بالایی دارد. تراکتور ساختار خوبی از بازیکنان باکیفیت و باتجربه دارد. ما تمام تلاشمان را کردیم اما متاسفانه نشد.

سرمربی پرسپولیس تاکید نمود: از بازیکنانم هیچ گلایه ای ندارم چون واقعا تمام انرژی خود را می گذارند. بازی بعدی را با ماشین سازی آغاز خواهیم کرد. متاسفانه کمال کامیابی نیا را به دلیل محرومیت و مصدومیتی که داشت در اختیار نخواهیم داشت. به هر حال با همه موارد و مسائل اهدافمان را دنبال خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره بارندگی تهران و تاثیر آن روی عملکرد سرخپوشان گفت: چنین شرایط جوی بیشتر به نفع تیمی می گردد که دفاع می نماید. به نوعی می توانم بگویم اگر زمین خشک بود کارمان راحت تر بود. به هر حال هیچ یاریی هم به ما نشد.

برانکو درباره تفاوت عملکرد پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر ایران اضافه نمود: شرایط بازی ها متفاوت است. درلیگ قهرمانان هر دو تیم بازتر بازی می نمایند. شرایط متفاوت است و جوی متفاوت دارد. اما اینجا در لیگ خودمان هر تیمی بسته بازی می نماید. با این شرایط، خستگی بیشتر می گردد و بازی ها را هم سخت تر می توان برد.

برانکو در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه قدرت دریبل مسعود شجاعی و سوگیتا پرسپولیس را اذیت کرد، توضیح داد: ما در نیمه دوم ترکیب هافبک ها را تغییر دادیم. شجاعی رهبری بزرگی در تیمش انجام می دهد. او سه بار در جام جهانی بازی نموده و کاملا باتجربه است و می تواند بازی را برای تیم خودش بچرخاند. او بازیکن بسیار با کیفیتی است.

سرمربی پرسپولیس اضافه نمود: من به بازیکنانم افتخار می کنم. وقتی بازی تیم های دیگر را می بینید متوجه تغییراتی می شوید. العین امارات که سال گذشته به فینال آسیا رفت، تیم چهارم کشورش بود. اما پرسپولیس بعد از فینال، از دوبازی یک برد و یک تساوی به دست آورده است. تیم های بزرگ معمولا به مشکل می خورند. مثل رئال و بارسا که بعد از بازی های ملی ضربه می خورند. ما وقتی برای استراحت کردن نداریم. از تمام تیم های باشگاهی ایران بیشتر بازی کردیم. چهار روز دیگر هم بازی داریم و این موضوع، تاثیر خودش را می گذارد اما اهدافمان همچنان همان است که پیش رو داریم.

وی درباره عملکرد ربیع خواه توضیح داد: او بعد ازهفت ماه بازی می نماید. مهمترین مساله این است که می تواند باز هم به ما یاری کند. من از ربیع خواه می خواهم عقب بیاید و بازی را باز کند. امروز او اشتباه داشت اما گادوین منشا، بشار رسن و نعمتی هم اشتباه نداشتند؟ تمام بازیکنان اشتباه می نمایند.

برانکو در خصوص عملکرد داور بازی گفت: یک خطا را بگویید داور باید می گرفت و نگرفت. برای پنجمین بار می گویم از وقتی من به ایران آمده ام داور حتی یک اوت دستی به سودمان نگرفت. اشتباهات آنها هم بماند. به هر حال من می خواهم بگویم مگر گلی که آنها زدند آفساید نبود؟ وقتی آفساید بود داور باید چه رفتاری می کرد؟ ما نیازی به یاری کردن داوران بازی ها نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 105

به "به بازیکنانم افتخار می کنم، مگر گل تراکتورسازی آفساید نبود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به بازیکنانم افتخار می کنم، مگر گل تراکتورسازی آفساید نبود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید