بیک زاده در سیکل بخشش ها و شکایت ها

به گزارش لیسو، هاشم بیک زاده، بازیکن سابق استقلال می گوید: شکایتم را از استقلال پس گرفتم اما امیدوارم وعده های باشگاه برای دریافت طلبم که در مورد مبلغ آن توافق کردیم، عملی گردد.

بیک زاده در سیکل بخشش ها و شکایت ها

به گزارش خبرنگاران ، هاشم بیک زاده با بیش از یک میلیارد تومان طلبی که از باشگاه استقلال دارد، یکی از بازیکنانی است که برخلاف وعده های مسوولان باشگاه همچنان به مطالبات خود نرسیده است.

سال گذشته بود که مسوولان باشگاه در ازای دو چکی که برای وصول طلب بیک زاده به او دادند، رضایتش را گرفتند و مشکل حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را حل کردند. با این حال اما چک های بیک زاده پاس نشد و او مجدد از استقلال شکایت کرد. در نهایت باز هم مجبور شد به خاطر استقلال و خطری که حذف این تیم از رقابت های آسیایی را تهدید می گرد حاضر به بخشش طلبش گردیده است.

بیک زاده که این فصل در تیم استقلال جنوب، زیر نظر فرهاد کاظمی بازی می نماید، درباره تصمیمش برای بخشش دوباره طلب خود گفته: بعد از صحبت هایی که با مسئولان استقلال داشتم در نهایت حدود یک میلیارد تومان از طلبم را بخشیدم چون دوست نداشتم مشکلی برای استقلال از سوی AFC ایجاد گردد. شکایتم را از استقلال پس گرفتم اما امیدوارم وعده های باشگاه برای دریافت طلبم که در مورد مبلغ آن توافق کردیم، عملی گردد.

این خلف وعده ها از سوی مدیران باشگاه، یکی از عواملی است که بی اعتمادی را در فوتبال بیشتر و بیشتر رواج می دهد. کار سختی نیست که عمل به وعده های مان در برابر کسی که به خاطر استقلال ازحقش گذشته را در اولویت قرار دهیم اما این موضوع همیشه آخرین اولویت باشگاه های ما است.

210 - 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 35

به "بیک زاده در سیکل بخشش ها و شکایت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیک زاده در سیکل بخشش ها و شکایت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید